Friday, October 23, 2009

behind the scene..

Saya yang berbaju biru bertudung hitam..
Xiexie Ainol laoshi...(lelaki yang berkaca mata)
tadi pagi last class mandarin...
sepatutnya ktorang ada tayangan video untuk satu class
tapi current x ada satu uitm ..So,x dapat tgk..:(


Pak Kilau a.k.a. Pemandu Bas


Sebagai Siti dan Tipah..


hurm...kat Nasir Corner ni saya ditugaskan membawa watak
Ali gege...Waiter...Ni lagilah susah..Time ni
banyak sangat pelanggan Nasir ni...
Terpaksa tebalkan muka berlakon depan dorang..






alamak..nampak sangat buat2 rendah..

juga sebahagian dari lakonan..


mimi...ambillah..


wo ai ni...ni ai wo???
ok...hanya lakonan semata2.


scene ni berpuluh kali x jadi sebab asyik ketawa..
tgk lah saya...huduh sungguh...
seperti bibik yang datang dari Indonesia..


apa yang harus saya lakukan ialah
menangis sambil mencari mama..


watak mimi lah paling malu nak bawa sebb brlakon
dekat Dataran Segamat...Ramai orang...
Macam terencat pun ada...yelah.dengan bear nyer..
Ada orang lalu lalang diorang ketawa jer..
hei!!!kami berlakon lah..

Terpinga2..itu yg patut dilakukan...




OMG!!!!hantu!!!lari...

Snap pic di perhentian bas di hadapan pagar uitm.


saya punya teman lelaki awak punya bapa???
dah di translate kan...
ha...inilah tajuk cerita kami..

its me...effy syazwani a.k.a. Pak Kilau


iqa a.k.a. Mak Esah


ugly one....effy a.k.a Mimi


izzati a.k.a Atan


lyana a.k.a Kenanga

1 comment:

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails