Wednesday, December 9, 2009

Bersyukur

Ada permintaan daripada kawanku yang mahu aku dan rakan kongsi blogku,ija membuat senarai kesyukuran selama kami didunia ni.Dah tu,bersyarat pula.Dia nak 25 point sorang.Cerewet betul.Baiklah,demi kawan,akan ku penuhi permintaan kamu.

Effy Syazwani Bt.Abu Zaki:

~Saya bersyukur dilahirkan islam
~Saya bersyukur dilahirkan sebagai perempuan
~Saya bersyukur mempunyai keluarga yang amat penyanyang.
~Saya bersyukur ada ibu ayah yang amat baik hati
~Saya bersyukur ada adik beradik yang satu kepala,yang memahami,yang sering bergurau
senda bersama2.Senang cerita Happy-go-lucky lah
(Eashra Edzrin,Dalila Sharina,Adina Shamiza n Muhammad Afif Zafri)
~Saya bersyukur dilahirkan sempurna
~Saya bersyukur dapat masuk sek teknik cheras.proud 2 be ex-tikl
~Saya bersyukur ada blog yang bernama Amethystchemiz.
~Saya bersyukur ramai orang yang menyokong saya ketika susah.
~Saya bersyukur dapat kenal dengan ramai orang.
~Saya bersyukur dapat kenal kak Aleya.Sayang dia sangat2
~Saya bersyukur dapat beli dan kumpul novel guna duit ibu.TQ ibu
~Saya bersyukur ikan-ikan dekat happy aquarium saya cute
~Saya bersyukur dapat masuk Uitm Segamat
~Saya bersyukur dapat rumet yang satu kepala.
~Saya bersyukur hidup dalam keadaan sederhana
~Saya bersyukur rumah saya di tempat yang strategik
~Saya bersyukur apa yang saya nak selama ni dapat
~Saya bersyukur ada seorang lagi Umi yang penyayang
~Saya bersyukur ada haiwan peliharaan yang jinak.terlalu banyak untuk disebutkan.
nak tahu,tengok dekat post atom yang mula2 sekali
~Saya bersyukur ibu dan ayah mendidik saya dengan sempurna
~Saya bersyukur sangat dah habis zaman persekolahan
~Saya bersyukur dengan apa yang jadi kebelakangan ni.
~Saya bersyukur saya ada dekat rumah sekarang.Nasib baik bukan dekat segamat
and the last one.fuhh...jenuh nak menghabiskannyer..
~Saya bersyukur kawan saya suruh saya buat senarai ni.Serba sikit dapat
menyedarkan saya.

Tamat sudah bahagianku.Ija tengah online lah,dia tengah main happy aquarium kat bilik sebelah.Malas mahu ganggu.Ija punya senarai kesyukuran nantilah yer.Promise,selewat2nya esok petang siap..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails