Thursday, December 31, 2009

Detik 12 malam


eh2.Hari ni dah 31 Dec rupanya.Maknanya lagi 9 jam kot nak masuk 2010.Cepat kan masa berlalu.Achoom!!beri peluang padaku untuk bersin sebentar..HAHA..Saat tangan menaip,hidungku ini berair..aduhai,seksa nya seseme..Tahun 2009..Terlalu banyak kenangan dan juga pengalaman.Yang pastinya,semua tu telah membuatkan aku menjadi seorang insan yang lebih tabah..Banyak sangat perkara yang terjadi..Terlalu banyak.Ada yang gembira..ada juga yang sedih..Tapi..itulah lumrah hidup..Tak lengkap la hidup kalau tak ada dugaan kan.

Tak mungkin juga aku boleh menghadapi semuanya jika tiada orang di sisi ku..Terima kasih tak terhingga buat mereka yang sudi berdiri dibelakangku.Yang sanggup menahan aku daripada jatuh terlentang ke belakang (Eh,ayat apakah ini?HAHAHA).Buat Tentu ibu dan ayahku,adik beradik,umi,kak julia,kak aleya,guru2 dan juga kawan2 ku semua..terima kasih semua.Aku beruntung kerana mempunyai kalian..

Dah tercapai ke azam 2009? masih ada beberapa jam lagi untuk dicapaikan.HAHAHA.tentu semua orang mempunyai azam masing2 untuk tahun 2010 ni. Begitu juga aku..Terlalu banyak azamku untuk tahun akan datang.Panjang lebar entri ni kalau aku senaraikan..Di kesempatan ini,ingin aku memohon maaf kepada semua yang mengenali diriku ini..jika ada salah dan silapku kepada kamu semua. Mungkin hal itu terjadi tanpa kusedari.Tiada siapa yg tahu.kecuali HANYA DIA TAHU.

3 comments:

  1. salam...i mmg x pernah ade azam...xtau nape..tp yg pasti..mlm ni akn abislah beribu RM sbb bkr bunga api..hahha

    ReplyDelete
  2. seimura: selamat tahun baru juga pada kamu..;)

    hisham: hahaha..yg pergi berhabis2 kan duit untuk bunga api buat pa??

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails