Monday, December 28, 2009

Jadual kelas sudah berada di tanganku.



Lamanya tak jenguk blog sendiri. Ditinggalkan begitu sahaja. Maklumlah kebelakangan ni,macam2 perkara terjadi hingga tiada masa nak mengupdate..Berfacebook boleh pulak.HAHAHA..Tadi login student portal,buka course timetable.Sekali boleh pula..Selalunya tak boleh.Jadual kelasku sem depan bagiku best sangat.Kelasku semuanya disebelah pagi,kecuali hari khamis.Start dari 8 pagi sampai 6 petang ada kelas.Aduhai,tepu otak macamni.Itulah namanya belajar.Tidak kenal erti masa.Hurm..sem ni aku bawa 5 subjek..MGT 300,FIN 262,LAW 251,BMD 151,dan juga MKT 310.

Walaupun nampak je sikit..tapi,cabangnyer,isi dalam nyer..amboi..bukan main lagi.mengalahkan novel..Harap2 aku boleh bawa subjek ni..Ya,aku cukup takutkan law dan fin.Aku memang tak suka subjek mengira dari dulu lagi.Aku lebih suka membaca.tapi....masalahnya,aku x suka membaca dan menghafal fakta !!! tu lah kelemahanku.Tapi,aku percaya pada satu benda..SELAGI RESTU IBU DAN AYAH BERSAMAKU, AKU TENTU BOLEH..

2 comments:

  1. haha..selamat ...selamat....urm..selamat apa yer...x kisah la..jnji selamat...hahaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails