Wednesday, December 23, 2009

Menjawab tag dr kak Liyana

1. Bekas kekasih saya:
effy: ex??urm..tidak punya kekasih lorh..:)
ija: oh..tak ada pon..

2. Saya sedang mendengar:
effy: bunyi air paip di tandas..
ija: bunyi jam di dinding

3. Mungkin saya patut:
effy: tidur sekarang juga.dah pukul 4 pagi ni..
ija: pergi bercuti kot..HAHAHA

4. Saya suka:
effy: novel,novel dan novel..
ija: apa yang orang lain tak suka..

5. Sahabat-sahabat baik saya:
effy: ramai sangat sampai tak tertaip la..
ija: kenalan rapat..tak kisahlah..

6. Saya tak faham:
effy: kenapa cuti sem sekejap sangat..2hb dah nak balik U ma...
ija: kenapa kita dah boleh agak ending cerita kat TV..

7. Saya kehilangan:
effy: seseorang yang telah tiada di dunia ini..
ija: masa kanak2

8. Ramai yg berkata:
effy: "perangai kau ni tak berubah dari dulu sampai sekarang"
ija: adina!!

9. Makna nama saya:
effy: "effysyazwani"..aduhai..apa yer..sekejap..tanya ibu..:)
ija: ntahlah..tak tahu..ibu letak nama pelik2..

10. Cinta itu adalah:
effy: C.I.N.T.A..???
ija: menakjubkan kot...

11. Di satu tempat seseorang sedang:
effy: memandang apa yg saya taip..hehe..ija lah tu..
ija: berfikir sesuatu..

12. Saya akan cuba:
effy: Dapatkan result yang baik untuk part 4..
ija: buat apa yg orang lain x dapat buat..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
effy: Forever n ever...Kekal sampai bila2
ija: sesuatu yg berakhir...

14. Telefon bimbit saya:
effy: samsung hitam la..tahun depan mahu tukar baru..haha
ija: sony ericson oren nipis..

15. Bila saya terjaga dari tidur:
effy: panjangkan lagi alarm 30 minit,tarik comforter..apa lagi..smbung tido la..
ija: alhamdulillah..hidup lagi..:)

16. Saya paling meluat bila:
effy: orang hisap rokok sebelah saya.ish..rasa nak tampar je..
ija: ----------------------------

17. Pesta/parti adalah:
effy: tmpat orang2 berkumpul..eiu..tak minat..sosial sangat.
ija: reunion orang tersayang

18. Haiwan paling comel yg pernah saya jumpa:
effy: kambing dalam citer shaun the sheep..HAHA
ija: Chipmunk kot..ALVIN

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
effy: mstilah 15-17 tahun..tak nak masuk 20!!nampak tua sangat..
ija: sekarang dan selamanya..

20. Hari ini:
effy: hari sabtu lorh...huh..
ija: saya tidur lambat..

21. Malam ini saya akan:
effy: apa lagi..facebook la..dah bosan sambung baca novel..
ija: curi2 makan kat dapur..

22. Esok pula saya akan:
effy: buat muka simpati ajak ibu dengan ayah jalan2..
ija: tak rancang lagi lah..

23. Saya betul2 inginkan:
effy: nak duduk kolej nilam balik..tak suka kolej baiduri!!harap UPK dengar
ija: ketenangan time form5

24. Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi tadi:
effy: alamak..mataku sudah seperti panda..tak cukup tidur...
ija: eh...samalah dengan ayat atas..

25. Pusat membeli belah atau arked permainan:
effy: hurm..membeli belah kot..bermain bukan ada faedah pon...baik beli novel..
ija: dua2 tak suka..duk rumah tidur lagi best..

26. Makanan barat atau jepun:
effy: tak mau la..nak makanan timur..x minat makanan jepun..sushi..eiu!!
ija: masakan ibu lah..barat sikitlah..

27. Bilik yang terang atau gelap:
effy: mstilah gelap..tapi kat u,x dapat de.rumet takut gelap..terpaksa buka lampu..
ija: dua2 diperlukan la...adoyai..

28. Makanan segera adalah:
effy: megi..keropok..HAHA..laci di U sentiasa penuh dengan makanan segera..
ija: makanan yang kena makan dengan cepat2..

29. Ayat terakhir yang anda kata pada seseorang:
effy: "awalnyer nak tidur"..kata kat ija..
ija:maat taufiq wan najah..

30. Siapa yang anda mahu tag:
liyana izzati
aiki~syaqa
nadrah
ecahkhobut
emma
alin
lyla soraya
kak lya
kak nawar
kak aleya

2 comments:

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails