Wednesday, December 9, 2009

Sambungan Bersyukur

Adina Shamiza Bt.Abu Zaki

~Saya beryukur saya dilahirkan Islam.
~Saya bersyukur dilahirkan sebagai seorang muslimah.
~Saya bersukur saya dapat ibu bapa yg penyayang.
~Saya bersyuur saya tinggal di bumi merdeka,tiada peperangan.
~Saya bersyukur saya dapat 6a dalam PMR.
~Saya bersyukur dapat masuk kelas sains.
~Saya bersyukur dapat kawan dengan orang yang dekat dengan akhirat.
~Saya bersyukur dapat kenal dengan umi n mama.
~Saya bersyukur dapat sek dekat dengan umah...tak yah ambik KTM...hehehe.
~Saya bersyukur penah rasa pengalaman jadi kakak fasi..
~Saya bersyukur dapat kekalkan berat badan..hahaha,bawah 50.
~Saya bersyukur ada handphone nipis,leh sorok celah buku...
~Saya bersyukur dapat siblings yg giler2......
~Saya bersyukur nama saya jarang dijumpai..betul ker??
~Saya bersyukur dapat merasai zaman kanak2...
~Saya bersyukur dapat mewakili sek dalam pertandingan roket..walaupun tak menang..
~Saya bersyukur hampir semua guru mengenali saya di sek SMKCP...
~Saya bersyukur still rapat dengan ustzh saya time darjah 4..
~Saya bersyukur jarang demam...hanya selsema saje....
~Saya bersyukur dapat jadi ahli keluarga K.B.M...
~Saya bersyukur atas ape yg saya ada sekarang..alhamdulillah...
~Saya bersyukur tak lama lg ambik spm...tak sabar nak masuk u...
~Saya bersyukur saya tak balas atau memusuhi org yg mengata belakang or ejek saya dengan bahasa yg kasar...coz...lg banyak org tu ckp...lg bertambah pahala saya...
~Saya bersyukur dapat motivate kawan lelaki yg agak nakal..
~Saya bersyukur dapat award MURID BERBUDI BAHASA untuk kelas saya...


p/s..hehehe...sebenarnya banyak lg coz nikmat ALLAH kat dunia ni yg diberi...nikmat yg biberi hanyalah untuk menguji tahap keimanan seseorang itu....kerana yg pasti..suatu hari nanti kita semua akan dihisab amalan untuk menentukan.........yg sedia maklum....maat taufiq wan najah.......assalam...........

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails