Friday, December 25, 2009

Selsema Menyerangku...

TAK SUKA SELSEMA TAK SUKA!!!

aduhai..seksa nya macamni..
bersin-bersin dah berjuta kali..
tuala dah basah dengan hingus..
siap boleh perah dah..
hidung dah merah..
macam warna darah..
HAHA..amboi.pekatnya..
sebab asyik kesat dengan tuala..
tak selesanya rasa..
rasa nak tarik hidung ni..
eh,bukan..nak cabut je rasanya..
tapi tak boleh lah kan..
nanti tak ada hidung apa pulak rupanya..

AcHooM!!!AcHooM!!AcHoom!!
aduhai..gatalnyer hidungku..
ubat sudahku makan...
mataku semakin kuyu..
aku semakin layu dibuai lagu..
di dalam bilik takat beku..
sudahnya....
aku mahu beradu..
selamat malam semua kawan2ku..

~rasa musykil, kenapa msti akhir dengan bunyi "ku"~

6 comments:

  1. hehe..makan ubat n get well soon sis

    ReplyDelete
  2. dah makan dan dah elok pun..haha..bila digertak nak cabut hidung terus elok pg ni..haha..btw,thanks shaz naz..

    ReplyDelete
  3. o0o0...sesema memang tak best...
    tapi, sy ni tiap2 minggu mesti sesema sekali..hehehe...
    penat o0o0o...
    ubat dah boleh buat stock..heheh

    ReplyDelete
  4. effy ke adina yg selsema nih? hehe
    rajin² laa ugut nk cabut hidung tuh bile selsema datang eyh. huahaha :D

    ReplyDelete
  5. effy la..adina tu sihat walafiat lagi..haha..kakak dia ni jer bermasalah..haha..ugut hidung..cam kelakar je ayat tu..:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails