Saturday, January 23, 2010

Benteng

Post hari ni khas buat familyku yang jauh dimata..
Buat ibu,ayah,kakak2 dan adik2..
ni lah tempat yang selalu aku membeli makanan..
dikenali sebagai benteng
kalau bukan kat sini,kat blok i..
merah2 tu kolej ku..dekat je kan..
tapi...ish3...
yang blajar kat segamat ni tau lah apa
benda yang paling suka datang bila makan kat sini..
yang tak tau tu..biarlah rahsia..
nanti kata buruk2 kan U sendiri pulak..




unik kan gambar ni..haha..
tersenyum je bila tengok..
siap ada telinga,mata,hidung mulut lagi..
cute jer..(-_-")

yang tak tahan sekali
kawan2,sila lah tengok kerajinan lisa
nota tu tak pernah lepas dari tangan dia..
tanya je dia apa,tentu boleh jawab..
apa??berminat??
oh,,tidak berkebolehan..
lisa sudah berpunya..HAHAHA

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails