Sunday, January 3, 2010

Kakiku sudah memijak tanah UiTM Segamat.

tengok..saya bayar tau bil elektrik..sampai RM30..
laptop,handphone dengan iron..

Selamat kembali ke Uitm Segamat
di waktu dan ketika ini,hujan membasahi bumi..

jam 4 baru pergi daftar..
bersama2 ila dan haziqah..
berduyun2 orang beratur time ni..
tunggu giliran untuk bayar sticker..



macam biasa..aku menginap di katil bawah sejak part 2 lagi..
ila selalu cemburu..HAHAHA..
sebab dia dari part 1 dapat katil atas..



Saat tanganku menaip laju,aku bukan lagi di meja dan kerusi biru ku..
bukan lagi berbelakangkan katil besar dimana tempatku beradu bersama kakak ku..
bukan juga bertemankan adik beradik ku..
kini...aku berada di bilik Baiduri..
Bertemankan kawan2 ku..
aku sudah berada di kampusku..
esok seawal 8 pagi kelas bermula..
semoga semuanya berjalan dengan lancar...

11 comments:

  1. haha..

    bnyak nye barang die..

    siap ade teddy bear lg..

    =)

    ReplyDelete
  2. ops...tersnap sekali lah..haha..buat2 x nampak je lah..;)

    ReplyDelete
  3. selamat belajar:) best jadi student..nikmati la ia:)

    ReplyDelete
  4. thanks..tu lah..nnti dah krja dah x dapat rs nikmat belajar kan..;)

    ReplyDelete
  5. o0o0o segamat...
    dekat je la..heheh...
    selamat belajar yeew...
    hehehe

    ReplyDelete
  6. ecah: thanks ecah..rndu sama kamu..kau bila masuk sem ni??gud luck gak k..;)

    nabil: apa yg dekat??selamat blajar gak

    ReplyDelete
  7. 1 blk bape org..x besh ar katil dabel huu

    ReplyDelete
  8. dkt gak dgn skudai ni ha...
    huhuh

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails