Monday, January 11, 2010

kenapa awak buat saya macamtu ???



kenapa awak buat saya macam ni...
awak tau tak, saya rasa sangat sedih...
saya seperti tunggul buat awak tau tak!!!
awak dah tak sayang saya ke??
tapi kenapa???apa salah saya??

awak lupa ke, saya yang jaga awak hari2...
saya simpan awak dalam laci bila nak keluar..
sebab saya takut ada orang ambil awak..
saya jauhkan awak dari benda yang boleh buat awak rosak..
saya jaga awak sepenuh hati saya..

awak tau tak,saya sangat setia..
saya tak pilih yang lain selain awak..
sebab apa??sebab saya percayakan awak..
tapi...awak musnahkan harapan saya!!!
apa guna saya ibu saya bayar RM 68 bulan2 kat awak..
awak ingat ibu saya tu cop duit ke???

kenapa kebelakangan ni awak selalu buat saya marah..
maaf saya katakan,saya lebih suka gunakan wireless..
dia lebih laju dari awak vodafone!!!
dan satu perkara yang pasti....
kalau hari2 awak bersikap begini...
TAK MUSTAHIL
saya akan STOP guna awak!!!

" VOdAFoNE BrOAdbANd cELcoM "



7 comments:

  1. hihihi.. pakai la maxis. laju! :)
    smlm tgk ajl kt tenet lancar je ngn broadband maxis jue ni :D

    ReplyDelete
  2. hehe..potong2.broadband sAYA KALAU MALAM2 BARU LA DIA MULA nak buat hal.tp bagus jugak la...nanti kang tade masa nak stadi asik ngadap laptop je..hehe

    ReplyDelete
  3. haha igt kan marah bF .hee .

    sabar ehh k.effy ;)

    ReplyDelete
  4. betul..sokong kata efy...akak pernah guna celcom broadband,lmbt..now pakai wireless...cepat & availavle even guna streamy+wireless 1 Gb..

    ReplyDelete
  5. hehehe..
    i like it..
    tau xpe..
    skrg nie clcm agk slow la..
    xtau np..
    hurm..
    pelik2..

    ReplyDelete
  6. @juhariah - Umobile lebih stabil dari Maxis. Percayalah! Hehe. Potong!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails