Monday, January 18, 2010

SuNgai DaLAm LaUTan..SuBhAnALLAH






Baru lepas baca email yang dihantar oleh ibu..
tajuknya: "menemukan sungai di bawah lautan"
entah betul atau tidak,saya sendiri tak pasti..
tapi, dari apa yang saya lihat..

SUBHANALLAH
lihatlah kekuasaan Allah..
sebenarnya banyak lagi perkara2 pelik macam ni.
cuma kita je tak sedar,tak perasan..
bila tengok gambar2 ni..
tak tahu nak gambarkan macamana..





8 comments:

  1. bagi saya tengok bulan dengan matahari tu pon da cukup ajaib dah tayu.Apatah lagi bila tengok yang ini,Subhanallah.

    ReplyDelete
  2. subhanallah....
    cantik sungguh....
    mau juga gi diving...

    ReplyDelete
  3. salam...lawa giler pic ni ???xde yg mustahil bg Allah...

    ReplyDelete
  4. terkejut saya pabila melihatnya
    sungguh indah dan luar biasa ciptaan YANG MAHA KUASA..
    SUBHANALLAH...

    terima kasih sbb kongsikan sume nieh~

    ReplyDelete
  5. ble melihat perkara2 mcm ni....kte sedar bahawa kekuasaan Allah tiada bandingannya...

    ReplyDelete
  6. wow....theres more of ALLAH'S unique creation yg human belum discover..this is one of them

    ReplyDelete
  7. cantik..
    mgkn sbb prubahan
    struktur bumi zaman lampau
    yg mnenyebabkn daratan
    diliputi laut.
    (=

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails