Sunday, February 7, 2010

Shawl..Shawl...only RM 10.

Mari-mari kawan2..ada shawl lawa2 Owh..Only Rm 10..banyak lagi sebenarnya,,gambar tu baru sikit..rasa nak beli semua tapi,saya tak pakai shawl la..so,tolong promote kan si dia punya shawl..si dia tu ialah Sis Nawwar..dia kakak katil saya dulu kat Teknik KL..kepada yang tak tahu apa itu kakak katil,urm..saya katil atas,dia bawah saya..ha..lebih kurang camtu lah..HAHA..gambar tu,si dia lah..tapi,maaflah..dia sudah berpunya..Kenapa macam dah meleret topik ni..Ok2,kalau berminat boleh ke SINI..Ah,tak kira.korang kena cuba pergi jugak..Siapa pergi dua2 blog tu..dia comel dan hensem..hahaha..kalau siapa tak pergi dia comel n hensem,tapi kurang..HAHA..Sis,sory,terpaksa curi gambar2 ni..





2 comments:

  1. nice shawls.... tapi i tak sesuai pakai...muka bulat....hohoohoho

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails