Sunday, February 7, 2010

Sukol UiTM Segamat

Lawakan pemandangan matahari terbenam di Segamat.
Siapa kata UiTM Segamat pedalaman??
cili sikit mulut dia tu..kalau boleh guna cili hijau kecik2 tu..
Ooo.mentang2 Segamat tak ada tmpat2 hot
tak ada mid,cinema,mines,jj..
tapi...ada hutan..sejuk tau..
cakap je binatang apa,semua ada..
lagi2 kat sektor B..tak caye pergi blog Ajwin Ajeera.
kat sana ada lipan besar,moyang kumbang,babi pun ada.
ntah kenapa rasa terkurang ajar cakap babi..
ok lah,tukar..tukar..."khinzir"..gila skema!!
Paling HOT ada GULA2..
disini dilarang menyebut nama sebenar Gula2..
takut dia melompat2 datang malam ni..Ok,stop it.






macam dah terpesong je..nak cerita pasal Sukol sebenarnya..
OK2..ni minggu Sukol.."Sukan Kolej"
So,semua kolej terlibat..Ni waktu pembukaan Sukol.
Gila ramai dekat Padang,Alah,semua tu datang sebab
nak rebut cop kolej..kan..kan..kan..mengaku je lah..
start dari jumaat petang sampai lah petang ahad..
sekejap lagi kena turun padang,
untuk penutup Sukol.
itulah ceritanya,sekian terima kasih..

2 comments:

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails