Sunday, March 21, 2010

apa motif Adina Shamiza menghantar mms sebegini??

aiyoo..saya tak faham lah..
kenapa yer time kebulur je...
time tu lah saya dapat mms gambar camni
huh..ija memang suka hantar mms,
lepas tu suruh saya update blog...
walaweii...cuba update sendiri...
huhu..ops..lupa pulak..:)
nak update macamana...



siapa nak???di persila lah datang ke rumah..tapi, rasanya semua dah masuk dalam perut kot..HAHAHA..apa yer motif ija hantar mms gambar kuih ni??barangkali nak menunjukkan dia sangat rajin kot..RAJIN KER???hurm...dia memang sengaja cari pasal..tau lah saya tak dapat balik ke rumah,masih terkapai2 di Segamat ni..nak buat orang jeles lah tu...ellow...saya tak jeles la!!!(sebenarnya,tersangat lah jeles...kan best kalau dekat rumah..minum petang,duduk dekat luar rumah,tepi buaian..pegang novel..sambil makan....nyum2...huhu)


7 comments:

  1. menunjukkan keprihatinan terhadap kakaknya yang kebuluran~

    motif seterusnya membuatkan kamik lapar disini~xpatut2

    ReplyDelete
  2. hahaha..awak lawak lah r-mean..g masuk raja lawak la...nnti sy vote ok..:)

    ReplyDelete
  3. weee....ondey-ondey...

    tp kalau sy,bulan pose je lah boleh makan.=).bulan lain cam takde feeling gitu.hehe

    ReplyDelete
  4. pergi taman ramai kanak2,
    kuih tuh kami nak..

    ReplyDelete
  5. waa~ so cedap onde-onde niey..
    skung susah nak dpt [asenyer sbb lame x mkn , hehe]

    bulan pose kompem byk..

    [airsuam]

    ReplyDelete
  6. oh tidakkkkkkkkkkkkkkkk...
    waaaaaaaaaa dah lama tak makannnn..
    ni yang nak suh mak buat neh (bukan nak buat sendiri ahakx)

    ReplyDelete
  7. dla & mira: oh yeker??camtu lak...aah kan..selalunya time2 tu je kuih tu ramai peminat...huhuhu

    saya_arief: saya musykil la...awak kanak2???hahahaha..dah tua kata kanak2...

    rossoneri: ish..nak makan..tp mals...anak manja betul lah..huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails