Saturday, March 6, 2010

apa yer maksudnya???




tadi pergi mitek (minggu terbuka kolej) ngan ila..
dah memborong makanan semua..cari tempat duduk
duduk atas rumput..baik punya tempat..huhu
pastu ternampak papan tanda ni..
no parking..tp except 4 e-jari??
apa tu??tanya kawan..masing2 tak tau..
korang tau tak apa maksudnya??

11 comments:

  1. setahu saya e-jari tuh sistem imbasan cap jari..
    biasanya ade kat pejabat..ganti punch card..
    tp tak tau plak ade tuk parking..

    ReplyDelete
  2. o ek...huhuhu...imbasan cap jari rupanya...

    ReplyDelete
  3. haah betul kata r-mean tu. imbasan cap jari dan biasanya utk kegunaan office ganti punch card.

    tapi pelik juga la kat tempat awam pun ada sistem e-jari. huhu.

    ReplyDelete
  4. lau parking kejap utk g e-jari je boleh.. lau parking lama2 xleh..

    ReplyDelete
  5. first time tengok..rasa kelakar je gambar tu.
    sbb sy x tau apa maknanye tu..

    ReplyDelete
  6. tuh die suh jln pkai jari la tu..hehe
    salam singgah dari GB..=)

    ReplyDelete
  7. untuk sape2 yang jari dia ada huruf "E" kot. :p

    ReplyDelete
  8. untuk sape2 yang jari dia ada huruf "E" kot. :p

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails