Thursday, March 25, 2010

" Beautiful Blogger "


Selamat Pagi semua...Maaf,sudah lama tidak mengupdate blog..Saya tau mesti ibu dekat office tu dah tertunggu2 kan...Ala, mengaku je lah ibu..Setiap hari ibu tinjau blog ni kan..Orang sibuk bekerja ,dia tinjau benda lain..huhu..n3 kali ini ringkas je..Award...yeay!!! eh, bersemangat pulak...HAHA...Ini BEAUTIFUL AWARD, atuk NABIL yang bagi...Dalam Award ni, diletakkan syarat pulak...uish...macam2 ...Syaratnya, ceritakan 7 perkara tentang diri saya...OK, si pemberi award...Biar saya senaraikan 7 perkara itu...eh sekejap...saya musykil..blog ni ada 2 tuan..So,camana ek??sian ija kat rumah..Ok,tak apa..kita teruskan dulu..

7 perkara tentang Effy Syazwani :
  1. Sorg yg GILA2 ,yg tk knal,mesti kata muka saya suci gila
  2. Masih BELAJAR di UiTM Segamat (ntah bila nak grad ni)
  3. Suka gila dengan NOVEL..tahap suka ni dah kronik..
  4. SUKAR melupakan cikgu dan kawan2 lama..
  5. Tidak boleh HIDUP bersendirian..
  6. Sangat takut pada SERANGGA2
  7. Family adalah Nyawaku
Ok, itu sahaja tentang saya. Saya nak bagi Award ni pada:
Soalannya 7 perkara tentang diri anda
~SELAMAT MENJAWAB & SELAMAT MAJU JAYA~

6 comments:

  1. tima kasis..hoho..
    segan la saye..kui3..

    ReplyDelete
  2. sis zh-ena: ok sis..:)

    r-mean: gila tahap PHD..hahaha..r-mean..lupa nak tag nama awak..nnti awak buat ok..:)

    saya_arief: eiuu..perlu ke segan??hahaha

    ReplyDelete
  3. wee :)
    trsenyum sumbeng daa ni :))

    haha .
    thx !

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails