Friday, March 5, 2010

Cara terbaru memanaskan makanan ketika di kolej

ok puan2 dan tuan2 sekalian..
hari ini, chef Effy nak ajar puan2 dan tuan2 sekalian..
cara nak panaskan makanan ketika berada di kolej
u all tau kan,kalau berada di kolej...
kuali,gas,periuk tu benda haram dan tak boleh dibawa..
so..dengan rasa yang berkobar2..
saya nak menurunkan ilmu yg rumet saya bagi..
iaitu

_

_

_

_

MEMANASKAN MAKANAN GUNA KETTLE






sebenarnya, ini mee bandung ibu yang bawa time datang Segamat hari tu..ibu beli dekat Muar..
Ibu dah pesan makan awal,takut basi..mulut ni..dah berjuta2 kali ajak rumet2 makan,tapi disebabkan kekenyangan masa tu..kitaorang makan lepas solat maghrib..saya suruh ila try dulu,takut basi ke,,ila kata macam dah nak basi..

Dia pun bagi cadangan nak panaskan guna kettle.Mula2 musykil jugak..First time saya tgk..tapi,mungkin dia dah mahir..buat je lah..Sy makan seciput je sebab spesis mee ni sy kurang sikit..tapi,bolehlah..sedap makan panas2..diorang yang beria2 makan..huhu

Keesokan harinya..masing2 sakit perut..haha..cirit-birit..saya je ok..ila kata,saya perut kebal,besi..hahaha..dah diorang yang beria2 makan sapa suruh..makan makanan basi pulak tu..berkali2 keluar masuk toilet..huhu

"pengajarannya di sini, kalau dapat makanan..baik makan cepat2..huhuhu"

4 comments:

  1. idea yg bernas guna kettle!!..
    tp tak berbau ke lepas guna..

    ReplyDelete
  2. haishh,,,
    2 da bkurun punye cara laa....

    ReplyDelete
  3. r-mean: ofkos lah..huhuhu...nak buat camana.idea punya bijak meyh..

    cik pza baek: memang,tp effy baru try..huhuhu

    ReplyDelete
  4. kurang ganas tu. Dulu masa kat asrama kitorang masak megi pakai sterika. unbelievable kan? kan? ahaha.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails