Thursday, March 25, 2010

Dia adik saya.Saya kakak dia.Kami bukan kembar


Sedang sibuk menaip assignment LAW , tiba2 terasa alahai..lama tak call adik saya, ija. Petang tadi, ibu mesej..Tadi maghrib kakak saya pula, Dalila call..Dia bagi tahu cara2 nak birukan Broadband owh..Berkesan jugak, saya punya bb yang selalu hijau berubah ke biru..HUHU..Thanks lah nenek lampir..Jasamu dikenang.tau tak maksudnya,??Dorang rindu saya lah tu..HUHU..hurm..sambung balik cerita..Oh,yer..lama gila kot kami berborak, banyak gila gosip baru ija bawak..i like..(-_-").Bersembang punya bersembang, sampai lupa..OMG!!!!..credit ku...tengok..ija suka khayalkan saya tau..kalah pil kuda,heroin semua..ni saya nak syorkan..tak payah lah nak ambil pil semua tu,tak bagus,tak berfaedah langsung..dengar adik saya cerita gosip, comform tak sedar lama gila berborak..sampai saya lupa yang call tu saya..Terus mintak diri kata nak sambung menaip assignment.HAHA..

Tak lama lepastu..datang pulak mesej dari ija.Mms lagi..Dia memang suka hantar mms semenjak ada credit ni..Oh yer,gambar bawah itu ija tau,bukan effy..Sebab ramai sangat kata kami kembar..Mana ada sama..lain je..Ala,nama pun adik beradik.Mestilah muka nak dekat sama kan..Cuba tengok muka korang dengan adik beradik korang..sama kan???



Entah anak siapa ija pegang tu..
katanya, waktu jadi facy kat surau BTHO..
main bergambar je dengan budak2..
tapi..cutekan budak tu..



create by: Adina Shamiza

ye, saya tau lah awak love saya..
saya love awak juga ok !!!
nanti saya balik,kita buat aktiviti TIDING2 ok

~ Motif sebenar n3 ni,hanya nak bagi tau saya rindu ija n my family ~


4 comments:

  1. penyakit nak balik rumah lah ni~

    ReplyDelete
  2. hahahaha..camana tau ni..segan lah..huhu

    ReplyDelete
  3. efy homesick tahap maximum dah ni
    hehe

    [airsuam]

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails