Monday, March 22, 2010

Dia mengambil kesempatan terhadap saya!!!

Ayah dan Ibu..
Ayah dan Ibu..

Itulah permulaan kami..

Dapat melihat bulan dan matahari..

Ahai...Ayah dan Ibu..




saat nyanyian itu berkumandang..
anakmu ini...memandang ke arah luar tingkap..
menunggu dengan penuh harapan dan penuh kesabaran..
berkata..wahai current, datanglah cepat..
banyak lagi assignment masih belum siap...
HAHAHA..boleh buat pantun kan???



adakah anda nampak apa yang saya nampak???
adoyai...wing saya jer tak ada current...
wing atas, semua berlampu...
haih..tak boleh jadi ni...


Kesian kan saya,terpaksa berfacebook di dalam
keadaan yang gelap gulita..
nasib baik ditemani cahaya si lilin..


wahai lilin...engkau telah menerangi hidupku kini..
terima kasih..tanpa mu...terkapai2 lah aku di dalam
kegelapan dan kegatalan akibat digigit nyamuk...
Oh ya, si dia itu merujuk pada NYAMUK


Sekian untuk malam ini...
Saat ini, kaki berasa gatal2..
kerana si nyamuk betina sangat gatal..

jaga kau nyamuk,bila lampu dah kembali bercahaya,
akan ku cari kamu sampai ke lubang cacing...
akan ku penyek2 kan kamu..akan ku picit2 kamu
dan tamatlah riwayatmu sebagai seekor nyamuk




7 comments:

  1. romantik seyh pakai lilin..haha..

    ReplyDelete
  2. nyamuk lagi...panas lagi kan..

    nasib baik kat ostel saya jarang2 je takde letrik..dah la malam tuhh..ish

    ReplyDelete
  3. ala buat pe cucah penyet picit..
    tembak je..
    dush~~!! nyamuk jahat..
    haha

    [airsuam]

    ReplyDelete
  4. saya_arieF: yelah tu romantik..huhu..badan ni dah macam apa digigit nyamuk...romantik ngn nyamuk ke??huhu

    dila: ni pun jarang gak dila..ntah knp...buat hal malam td..tension je,.

    mira: hahaha..tembak nyamuk..mmbazir peluru lah sayang oi...x pasal2 tertembak rumet

    ReplyDelete
  5. Salam.

    Haha ~ Boleh berpantun plak dia. Rumah saya ni pun pernah sekali tak dak elektrik. Kalut gak sebab esoknya nak kena hantar assignment. :)

    ReplyDelete
  6. dah lama makan tak di temani cahaya lilin
    romantik tu :D

    ReplyDelete
  7. effy...
    dah duduk kat nilam balik ke...??ape je ynag di renovet 2...
    biasa je tgk...
    rindu kat n161...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails