Friday, March 12, 2010

mana bilik tak kena aim kalau mereka ni asyik muncul!!!


Baru-baru ni, wing saya buat meeting..
ala, standart lah tu..msti nak cakap pasal itu, pasal ini..
apa lagi kalau bukan ampaian, susun selipar, dengdeng

wah,berlagak kau effy sebut mandarin sampai yang baca ni
pun terkapai2 sebab tak faham..
kawan2 dengdeng ialah dan lain-lain..

lepastu kan,tiba2 wing cap kata..
"bilik 161,korang ni memang suka menjerit ek??"

kami berpandangan sama sendiri, pastu tahan2 gelak..
gila kurang ajar kan kami..tapi,betul lah..rasa nak ketawa.
mana ley tahan wo..hahaha..
ni lah serba sedikit sebabnya mulut ni nak menjerit je..



ini kumbang serius selalu jadikan bilik kami tempat persinggahan.
yang datang bapak kumbang lak tu,kalau baby kumbang leh consider lagi..


bayangkan ada kumbang sebesar ni datang ke bilik kami.
uish..barangkali terus pengsan..
tak pun menjerit sampai terkeluar anak tekak..


ha,ni lagi satu..datang nak mengejut pulak kan..
orang tengah diam2 online,menelaah dia muncul..
bajet nak terkejutkan orang lah tu..
kami, apa lagi..selagi ada suara, selagi tu lah menjerit..
nasib baik ada penyelamat,ila..haha..dia gila berani..


seekor tu ok lagi cuba yang datang tu bawak kawan2,sedara,
anak tiri,atuk nenek sebelah ayah,mak semua..
ha,bayangkan macam gambar atas tu..
eiuuuuuuuu,pindah bilik terus..
nasib baik lipas2 segamat baik2..
dorang datang singgah sekejap je..
lepastu tidak kembali lagi..
nak tau tak kenapa??
sebab dia dah mati dibunuh oleh ila..HAHA

dan, yang terakhir..si cicak ni..
dia ni sangat kurang ajar,orang dah bagi tumpang bilik tu
boleh lagi dia nak sepahkan hitam putih merata2..
pengotor betul, pergi cari toilet la!!!
dah lah suka berlari depan orang..
buat terperanjat je,,dah camtu..
apa lagi..menjerit sebab terkejut lah..


wahai cicak, kalau kau comel seperti cicak ni..
bukan setakat kami tak menjerit..
tapi, kami sanggup bela..
comel kot..huhuhu..

ok lah,biarlah kami jujur, itu bukan sebab utama kami buat bising,
dah kami suka bergurau manja sesama rumet,nak buat camana
lagipun dekat rumah pun saya dilahirkan begini..
ada adik beradik yang gila2, sekepala..
lagilah kami suka buat bising dan menjerit bersama2..huhu..
sampaikan ibu ayah berleter tak sudah2...
perangai tu sampai terbawa2 kat kolej ni..huhuhu

5 comments:

  1. da ke kubang besa cm 2...
    klau de la..aku nk bela sekor..bole x??

    ReplyDelete
  2. safie: hahaha..aah,femes kan binatang tu..huhu

    permata putih: ada je..try cari sampai jumpa.hahaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails