Sunday, April 25, 2010

Saya di tag oleh Hafiza Suraya....


1. Apa yg anda buat klu anda tahu member tikam belakang anda?

hurm...call geng2 tikl, bawak parang..malam2 pergi rumah orang tu, pergi tikam orang tu beramai2..haha..tak lah...macam yang ibu kata..AMIN kan saja.Tak perlu nak balas..=)

2. 6 org dihati anda??

1) (My Parents) Abu Zaki & Rusnah
2) (My siblings) Eashra Edzrin,Dalila Sharina,Adina Shamiza,Afif Zafri
3) Umi, Sis Julia, Sis Aleya, Dan SIS PEMBULI YG SELALU PANGGIL SAYA BURUNG HANTU,BULUH BAMBU,SI PIPI TEMBAM
4) Semua kawan2 saya (smkcp,smkbtho,tikl,UiTM Segamat,geng blogger)
5) Novel-novel saya (ah,tak kira..nak masukkan jugak!!)
6) Pipi,pupu,thopeng,froggie, fingky,mingky (tapi,dua2 ni dah arwah sebab dimakan kucing)


3. Anda rasa anda COMEL?

comel??..walaweiiii..apa mahu jawab..nanti kalau kata tak comel,orang kata rendah diri..kalau kata comel,orang kata perasan pulak..So,tak nak jawab..mungkin saya ni burung hantu,buluh bambu juga si pipi tembam..=)

4. Single or taken?

Yakin 100% saya masih single..

5. Blog yg anda suka?

Sudah tentu lah blog AMETHYSTCHEMIZ..hasil titik peluh saya juga kembar saya, Adina Shamiza..juga blog2 yang bila baca tak membosankan saya.

6. Adakah bilik anda kemas setiap ari?

Haha..bilik mana yer?kalau bilik di kolej..wah..kemas lah sangat kan..
kalau bilik dekat rumah...fuhhh...mestilah..clean n clear..kan Eashra kan???

7. Lagu terakhir yg anda dgar?

Snada = Demi Matahari

8. Last text mesej?

..Takkan nak cakap jugak pasal apa...huh

9. Last fon call?

Mummy ku..sebab dia rindu sangat dekat anak dia ni..HAHAHA...

10. Hari terakhir anda menangis?

Hurm..no comment...(sis...syhhhhhhh)


11. List 5 warna kegemaran?

1) Hijau
2) Merah
3) Oren
4) Hitam
5) Putih

12. Org terakhir anda ber YM?

YM kat sini tak jarang boleh bukak,so,dah lupa dengan siapa last YM

13. Game yg anda paling suka?

Dulu..suka sangat dengan farmville,pastu beralih ke happy aquarium..sekarang semua dah tak suka..

14. Adakah anda peminat MCR?

MRC ???? SIAPAKAH ????

15. Apa perasan anda bla jawab TAG ni?

Sangat happy,macam muka kena tag kat atas tu..iye ke??hahaha


16. Anda rasa TAG ni best?

Hurm..ntah lah..cuba tag tanya pasal novel2 ke..mesti seronok nak jawab..

17. Ok TAG lagi 10 org?

1) Si Lempong (Ajwin Ajeera)
2) Liyana Izzati
3) Haziqah Azmi
4) Syaqa
5) Nabil Potter
6) Air Suam
7) TTT
8) Saya_arief
9) Ezannurhafiz
10)Pembuli no 1 (yg selalu panggil saya bam...sila jawab!!!)


7 comments:

  1. na tnye.. kt mne amek application text yg follow "arrow" mouse nih??

    ReplyDelete
  2. alamak....urm..abnrnya dh 2 org tnya...tp sy lupa lah....x tau nak cakap cmna.....jap2....

    ReplyDelete
  3. effy, nnti mira jwb tag tuh yep.. =)

    ReplyDelete
  4. haha..mintak utang..tp xmo baya..haha
    bley?

    ReplyDelete
  5. tikam belakang biase ler...x nmpk sapa yg tikam...kalau tikam dpn kantoi ler....hehehehe...

    ReplyDelete
  6. tikam belakang???
    mengerikan dan menyakitkan kalau terkena pada diri kita sendiri..

    btw, jom la singgah blog terbaru saya
    http://malaysianhotblog.blogspot.com

    saya memerlukan sokongan anda semua.

    be my follower k..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails