Tuesday, April 20, 2010

Khas buat rakan2 facebook ku..

Hai kawan2..lama tak aktif berblogging..hahaha..Ni pun curi2 update, kalau ibu kat rumah tau ni..aduhai..mati lah saya..so..syhhhhhh..Esok,ibu tengok dia dah tak boleh buat apa dah..Sebab apa nak marah???Sebabnya ESOK START FIRST FINAL PAPER SAYA..TAPI MASIH BOLEH ONLINE..relaks kan..hahaha..Macam dah expert gila semua chapter..Bukan lah,saya online pun sebab bila baca buku tak masuk..so,buat apa nak paksa kan..Lagipun saya online sebab nak lepaskan GERAM!!!!! bukan geram sebab lama tak online..tapi sebab...ok,sila ikuti cerita di bawah..hahaha..

Sebenarnya camni...Hari tu main lah facebook..tengok dekat home page.ramai betul post pasal status (in a relationship,marriage to, single, in open relationship)..So,saya yang tengah bosan ni pun gatal2 lah buat.."IN A RELATIONSHIP WITH MUHD.AFIF ZAFRI ABU ZAKI".. lepas tu,saya dapat banyak gila mesej dekat fb..ayat lebih kurang camni lah"eh,couple ngan budak kecik ke??","betul ke awak couple ngan dia..siapa tu??"...saya yang baca ni, rasa nak guling2 gelak...sah2 diorang tu main add je kan..ntah kenal ke tak,main add je..saya ni pun main approve je lah...Padahal dah terang2an kat situ tulis siblings=nama afif tu ada..haih...



nak lihat lagi jelas sila click pd gambar...
tengok tu...dah terang2 kata..
boleh dorang tanya lagi...


lepastu..ini yang buat saya geram sangat..
boleh dia cakap macamtu..
serius masa ni rasa marah gila..
dia nak cakap macamtu asal??
salah ke??ellow,saya tak kenal awak..
dan sukati saya lah nak kawan dgn sapa..
lepastu tiba2 ada orang comment..
terus jadi happy..
owh..DALILA SHARINA
kamulah penyelamatku..



ni lagi satu..saya setuju sangat2 dengan status
kakak saya..memang setuju sampai angkat
tangan tanda setuju lah..
saya cukup menyampah dengan orang macamni..
bukan nak kata kitorang ni apa ke,
cuma ntah lah...benci..tak suka...
tak dapat adik, pergi kat kakak
tak dapat kakak, pergi kat adik..

p/s: buat kawan2 saya di facebook,tak kira lah siapa..please lah..saya ingin menegaskan disini bahawa itu facebook saya,wall saya,account saya...so..korang semua tak ada hak nak marah2..kata itu,kata ini...saya tak ganggu wall korang pun kan..dan lagi satu..saya memang jenis tak layan orang2 yang hantar chat kat bawah tu, kecuali orang2 tertentu..SO,kalau nak kata saya ni sombong lah,baik tak yah buat fb kalau x layan orang..terpulanglah..saya pun dah lali...kalau korang tak suka..korang boleh remove or block nama saya..apa guna jadi kawan kalau menyakitkan hati..



7 comments:

  1. gud luk untuk exam
    erkk
    kite blom jadi teman facebook lg kan?

    ReplyDelete
  2. hahahaha.thanks awak..:)
    ntah lah..sy x tau

    ReplyDelete
  3. ala...pedulikan mereka nak kata apa...suka ati kita la nak wat pe kat wall kitakan...hehee

    ReplyDelete
  4. final exam tu pe erk ?

    ngaaaa!!

    sem ni x de langsung final exam.. yeay!

    ReplyDelete
  5. good luck adik...jgn tension2x k.

    akak sekarang ni pun x berani nk kacau wall org..

    sbg pekerja kerajaan(guru)..akk pun dah kena di FB..kena berhati2x dgn sebarang statement..ada mata2 org atasan yg melihat sebarang kenyataan...

    semoga adik bahgia selalu ya..amin

    ReplyDelete
  6. sian....diorg sume tu kekurangan kasih sayang...hahah...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails