Friday, April 16, 2010

Nak buat berkobar2,kalau kau tak ikut siap !!!!!

Itu jadual saya baru buat tadi petang..bukan main semangat lagi buat..katil di sebelah memanggil2 saya buat tak tau je sampai dia kecik hati..di tambah pulak dengan ila yang sedang nyenyak tidur.juga saya abaikan..selalunya saya tak begini..pantang nampak orang tidur,mesti nak join..tapi kali ni....wah, sebab minggu depan dah final exam..saya jadi berkobar2 nak buat jadual belajar..HAHA..sepatutnya dari awal sem buat kan??kan??..

hurm,semester ni rasa cukup pantas..rupa2nya,dah nak habis sem 4 dah..alahai, tak sabar nak grad..dah bosan pegang buku ni..lain lah kalau pegang novel..yakin 100% saya tak kan bosan..Roomate saya semua balik,tinggal lah saya berdua dengan ila..Dia transport,saya bsnes..so,paper kami lebih kurang je..Kami tak nak balik sebab gap sangat dekat..risau woooo...final jangan main2.. melalak tak sudah nanti dapat result..Sem ni saya bawa 5 subject..mandarin punya exam dah setel...sekarang tinggal ;


MANAGEMET = 21/4/2010
MARKETING = 30/4/2010
LAW = 5/5/2010
FINANCE = 7/5/2010



KALAU ANDA RABUN,
JANGAN MALU-MALU
SILA CLICK BIAR BAGI BESAR


ni kalau tak ikut jugak, tak tau lah nak kata..hantuk je kepala kat dinding biar sedar diri sikit..kalau tak sedar jugak..siram kepala tu dengan air panas..mesti sedar terus..ila jahat, ada ke dia gelakkan saya buat jadual..dia kata "yeke effy, muka kau nak ikut jadual tu.,hahaha"..eiii,hempuk karang...at least,saya dah berkobar2 nak study..malam esok jadual saya bermula..!!!

6 comments:

  1. mak aii..teringat jadual waktu sekolah rendah dulu

    XD

    http://nomborsebelas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. yg confirm jadual last skali mesti ikut~

    ReplyDelete
  3. sebelas: hahaha..ni bukan jadual sekolah la..ni jadual U...hahaha

    r-mean: tu sudah tentu

    ReplyDelete
  4. gud luck for final..
    wah..rjin siap buat jadual..:)

    ReplyDelete
  5. gud luck for final..
    wah..rjin siap buat jadual..:)

    ReplyDelete
  6. hahaha jangan harap lah kita nak ikut jadual...mood kita xada jadual, tu yang bahaya...ganbatte dalam mengikut jadual..hahah

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails