Saturday, May 8, 2010

Happy Mother's Day....


SELAMAT HARI IBU...
Walaupun agak ketinggalan...dah 3 hari ketinggalan..
tak salah rasanya kalau saya menulis n3 tentang ni..
Ibu anggap je lah ni ucapan kali kedua...
dah duduk dekat rumah...blog entah ke mana..semua ke mana..
nak harapkan kembar saya tu...jauh sekali...busy memanjang..
calon SPM lah katakan..ntah kenapa..
pagi ni tergerak hati nak mengupdate blog...

Ibu...
1) seorang yang sentiasa ada bersama kami, anak2nya..
2) seorang yang sporting sebenarnya...
3) suka berleter..bila kain bertimbun tak berlipat..
bila rumah bersepah...=)
4) seorang yang baikkkkkkkkkkkk
-sebab selalu beli kan saya novel.
sekali beli dah RM 200 lebih
-sebab selalu datang Segamat buat kejutan
(sampaikan rumet2 saya jeles ibu asyik datang)
5) Kalau ibu masak..itu yang terbaik.
6) Sentiasa membawa kami berjalan2
(sabtu & ahad..hari lain kerja maa..)
7) sentiasa melayan kerenah anak2.

kalau nak sebut semuanya...
memang panjang berjela...
tak tersebut rasanya apa yang ibu dah buat.

MOM, HAPPY MOTHER'S DAY..SORRY AND THANKS FOR EVERYTHING..I KNOW THAT BOND BETWEEN U AND US..I KNOW THAT SOMETHING SO SMALL COULD MAKE US FEEL SO IMPORTANT AND HAPPY..U ARE AWESOME..WE LOVE U FOREVER..

LOVE: EASHRA EDZRIN, DALILA SHARINA, EFFY SYAZWANI,
ADINA SHAMIZA, MUHAMMAD AFIF ZAFRI

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails