Monday, May 31, 2010

Pengertian kawan...


BUAT KAWAN-KAWANKU...

1) kawan tu bkn mcm main FUTSAL. Mula-mula kejar..dah dapat sepak..

2)kawan tu bkn mcm main SKATE. Mula-mula gosok..lepas tu pijak...

3)kawan tu bkn mcm main RAGBI. Mula-mula tangkap.. dah dapat tendang

4)kawan tu bknnya mcm PAMPERS.. dah pakai, buang..

5)kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS. Waktu baru beli pakai. Dah sengkek gadai.

6)kawan tu bkn mcm PELANGI. Hari cerah takde..hujan gerimis baru muncul..

7)kawan tu bkn mcm KERETA. Rosak skit,jual.. ambik kereta baru..

8)kawan tu bkn mcm CHIPSMORE.. kejap ade kejap takde..

9)kawan tu bkn mcm BANK. Bila dah takde duit, pegi kat sana ambik.

10)lagi..kawan tu mcm ape ye???? Haa..kawan tu mcm AWAK LA. .bila saya hantar
msg
awak akan baca msg saya dgn teliti sampai habis.


" Walau ape pun tanggapan org tentang kawan.. bagi saya, kawan tu penting. Seorang kawan takkan biarkan kawan dia menangis, sedih, berduka dan sebagainya. Kawan yg sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai perkara. Yang penting, seorang kawan akan sentiasa menghadiahkan senyuman kpd kawan-kawannya. . :) "

6 comments:

  1. kawan tu bkn mcm BANK...lni xbetul hehehe...kawan ibarat ahlong..

    ReplyDelete
  2. sy syg kawan sy .
    dia bkn skate , futsal , pampers , bank blalaa .

    hee ;)

    ReplyDelete
  3. btul3..kawan tu mcm boxer..kite xpakai buang..tp pakai, bile kotor kite basuh, pakai balik.

    ReplyDelete
  4. kawan tu mcm matahari. takde matahari ta hidup kite. =)

    ReplyDelete
  5. eh bukan tak hidup. -.-" ta ceria hari kita. correction ye. kita hidup sebab Allah hidupkan kita. huhu

    ReplyDelete
  6. hummaku ada kawan..tapi skarang jadi lawan..sakit hati je.(bukan sakit ati kat awak yek..kat kawan saye tu ha..)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails