Friday, May 28, 2010

Siapa nak angkat tangan cepat !!!


Petang tadi..ada orang belanja saya sekeluarga makan cake..
best owh..sebab dia dah tunaikan janji dia kata nak belanja...
So...dia pun belikan lah..siapa nak angkat tangan ??
hahahahaha..tak dapat..sebab tinggal suku je..





walaupun semuanya dah lepas..
birthday ija...birthday eashra ...
hari ibu...dan hari bapa yg bakal tiba...
dari cake tu kosong..baik tulis ayat atas tu kan..=)

my sis..EASHRA EDZRIN...

satu2nya adik lelaki saya..AFIF ZAFRI

nah..siapa nak makan lah..share2 yer...
tak mau rebut2..hahahahahaha..
budak2 tak boleh makan banyak..
tak bagus untuk kesihatan...=)


****************************************
dan disini...saya ingin mengumumkan...
juga ingin berterima kasih kepada....
MISS DALILA SHARINA..


kerana dialah yang belanja kami..
patutlah rasa manisssssssss
sedapppppp sangat..
hahahahaha.
tenkiu yer..lebiuuu...
alg dh masukkn muka kau kat blog...
suka x??suka x??hahaha..
nanti nak big apple pulak tau!!
~PEACE...=) MUAHHHH~

4 comments:

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails