Wednesday, June 2, 2010

Kembarkah kami berdua??

Morning semua..bangun lah!!
dah kul 4.30 ni...
siap2 pergi sekolah..
walaweii...mata tak mau lelap la..
ija lah,pergi ajak saya minum neslo..
boleh faham tak..NESCAFE + MILO
NESCAFE tu yang buat saya jadi hantu..
eh silap...BURUNG HANTU..ha..
lepas saya dah terkapai2..
dia sedap2 tidur..hurm...
bio ler dia...esok nak sekolah...

**************************************************

yang tak tau lagi....
dia lah rakan kongsi blog saya ni...
hurm..rasanya lagi sesuai dengan nama
"RAKAN KONGSI LELAP"
tak aktif langsung..
nak pecat ..tak sampai hati pulak kan..
urm...ija...ramai kata kami ni kembar.
walaweiii...mana ada meyh...
cuba buka mata korang besar2...
pandang dan teliti...lain je...
masuk kali ni..dah berpuluh2 lah tanya..
kadang2 ia kan aje...bio ler...
apa orang nak kata....



teliti lah yer..tu dah bagi gambar dekat dah tu...
ha..mungkin yang sama mata kitorang!!!
cuba tengok...dua2 biji mata warna hitam..
HAHAHAHAHA..pandai buat lawak tak?




banyak lagi gambar..tapi tak kan nak sumbat semua kan..
hurm..yang bestnya...saya dengan dia saling meminjam...
baju,seluar...agak2 bosan ngan baju saya..pakai dia punya..
agak2 dia dah bosan pakai baju dia..pinjam saya punya..
nama pun sesaiz...so, kitorang tak kisah sangat lah..
untung kan...hahahaha...
hurm..itu saja untuk n3 pepagi buta ni..
ibu pun dah bangun tau..bawah tu..
memasak...anak dia dah jadi burung hantu..
nak pergi terkejutkan ibu kat bawah lah..
hahaha...bye2..



4 comments:

  1. kalau bukan kembar? adik beradik? mana akak, mana adek?

    haha, 1st time dtg cni.tu yg kompius thap gaban.. :D

    ReplyDelete
  2. mmg sama pon..hahahah..kita ngan adik kita pon rupa lain..

    ReplyDelete
  3. haih..serupa lah!


    http://awektocang.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails