Friday, June 11, 2010

Tinjau sikit apa ada dalam tu......


Jom kita tinjau apa ada dalam itu..
kami ada rahsia besar..
baru hari ni nak share ngan korang sume..
lets go!!!!!



*

*

*

*

*


IMPOSSIBLE!!.....hmmm,kembar ke tidak nie?..
kalau tak kembar kenapa baju seluar sama je??
ish..musykil..musykil....
sebenarnya..ibu memang suka beli sepesen..
lagi2 untuk kami berdua..
maklumlah..kalau sorang dapat...sorang tak dapat
ha..alamatnya..nanti muncung gila panjang
sampai boleh sangkut 5 hanger..
so, nak elakkan pertengkaran...
ibu pun belilah sepasang..

masih tidak percaya???
check this out!!!!

_

_

_

_

















ha...dah tengok kan....
tu lah..kami berdua tak tipu..
senang..boleh tukar2...
agak2 nak pakai yang tu..tukarlah..

dah percaya ke tak ???
cakap percaya cepat!!!

~sekian n3 ringkas dari kami malam ni =)~

p/s: kepada ibu2 sekalian ,belilah barangan buatan MALAYSIA..
kepada ibu dan ayahku..hehehehehe..bila nak dapat yang baru?? =)


4 comments:

  1. salam

    hmnn, baju kaler lain2 x kisah ke?

    xde ke betekak kata "aku nak yang tu, yang tu lagi lawa dari yang ni" ?

    neway, nice blog, nice stories. =D

    ReplyDelete
  2. antiknya almari,macam dolu2 :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails