Thursday, July 15, 2010

bilik saya penuh binatang,peneman di kala rumet ke kelas..


tengok..korang ada ke kawan bila rumet pergi kelas
tak ada...saya ada...banyak kawan =)
biar saya memperkenalkan mereka ...
yang paling besar tu namanya POKO2 LOLIPOP..
zirafah si cacat sebab dua2 telinga dia dah hilang..
ulat bulu - nama dia BOOOOLUUUU...
bunga - bubu nganga.....
ladybird - mingky dan fingky..
namanya sempena kematian ikan kami..
labah-labah - babah
siput- puput..



love dekat broadband tu, kakak saya yang bagi ..
korang ada ke???? tak kan..hahaha
saya ada rama2..tu dekat pendrive..lawa kan..


oh..yang ini tidak punya nama lah..
belum ditetapkan lagi nama apa yang sesuai...
ada cadangan ke???kalau ada...bagilah tau..
nama perempuan ok..sebab rerama ni
umur remaja, jantina perempuan..


3 comments:

  1. yeke atuk???hurm..dlm proses membina zoo lah ni

    ReplyDelete
  2. Nice blog you have here. I'm on a blog-raider mission. Looking for potential customers who would be getting married soon. No pun intended for those who are still looking...
    Sorry for using this method as I can't afford to finance my business ads on media prima Tv channels.

    http://videokahwin2.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails