Saturday, July 31, 2010

Selagi tak sakit,baik kita makan..betul tak???

salam semua....hurm...cake lagi???
tak apa..selagi tak sakit baik makan banyak2..
nanti dah sakit,semua kene control kan??
semalam..ayah rumet saya datang UiTM...
melawat anak manja dia sorang tu.

HUH!!! MANJA BTUL KAU MUT!!!
dia bawak makanan dan juga KEK...
lepastu...kitorang pun makan lah ramai2...
masa tu pulak masing2 muka lapar je...
saya tak termasuk ok...NI BETUL..
saya cool je..x lapar langsung..
tapi dah orang ajak..join lah kan...
eleh..padahal sebenarnya nampak cake tu!


see!!! siapa yang tak tergugat bila pandang!!!
cakap siapa???CAKAP!!!! (eh..marah pulak)
wahhhh...comelnya kek tu....sedapnya...

besar betul kan...tapi kenapa yer??
dalam masa yang singkat boleh habis...
kenapa yer??hahahaha...

oh..maaflah..kami memang agak gelojoh
bila nampak benda2 macamni ni...
kami tu tak termasuk saya ok...
Mut,ila,lisa dengan ziqa yang makan sampai
comot2..gelojoh pulak tu..sib bik tak tercekik..




aktiviti memotong kek dijalankan....
muka orang potong kek tu suci je nampak..
padahal...dalam hati ni..ish..cepat lah..cepat..

bukan cake je...makanan pun ada...
memang masa ni perut dah full..
dah limit dah sampai nak cakap pun...
tak boleh takut nasi keluar..
yelah,nasi dah sampai ke tekak..

sedap woo ikan ni...besar pulak tu..
masak menggunakan wap...
hahaha..ayat nak skema je..

ayam apa yer namanya..ntah lah...
nanti MUT balik dari outing saya tanya..ok?? =P
ada 2 bekas dia bawa..saya lupa lah nama nya..

last sekali.salad...hurm..mak dia yang buat..
nampak macam dari kedai kan...
banyak sayur dalam tu..
rasa dia sedap,manis..:)

hurm..tu je nak cakap.dari kebosanan duduk2,baring2..
baik on laptop update blog kan.nanti sian lak kat mama saya.
sebab dia sentiasa menunggu cerita terbaru dr saya..
maklumlah...dah jauh dari keluarga...wah!!!hahahaha


p/s: thanks to MUTIARA MAZLAN...
sebab bawak macam2 sabtu lepas...
sampaikan kekenyangan..terlantar atas katil..



2 comments:

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails