Monday, July 5, 2010

Selamat kembali ke UiTM Segamat


balik je dari beli barang-barang...terus masuk bilik
kemas barang..esoknya nak balik 6.30 pagi..
banyak lagi tak kemas...hurm....
kan dah terkapai2...dah tu kemas sorang2..
adik2 apa lagi..tengok je.huh! tak membantu langsung!!!
lihatlah betapa bersepahnya....hurm....



POKO2 LOLIPOP nama yg dkt calender tu..hahaha
hand made by EASHRA EDZRIN...
dia bagi saya..lawa kan dia buat...=)
saya jadikan penanda buku..kipas pun boleh...


tengok lah laptop punya wayar tu...uishhhh...
berterabur, nak kemas sangat malas...


tu baru bawak turun barang sikit...
banyak lagi yang tak angkat kat atas...
memang nak pindah terus ke Segamat...

******************************************

so,lepas hantar afif pergi lawan sukan...kul 6.30...
masuk barang dalam kereta...dalam 7 lebih bertolak..
ikut HIGHWAY LEKAS..sekejap lah jugak...
dalam 2 jam lebih kot...sampai SEGAMAT..
dari Cheras ke Segamat..2 jam..ok apa...

selesai kemas2 barang....apa lagi...
sesi mengambil gambar..kali ni...
gambar saya tak termasuk...ntah kenapa ntah...

yang menghantar saya ke Segamat...
ayah,nape pandang bawah???
malu lah tu..anak2 kiri kanan..
terlebih sudah..hahaha

mereka kene bertolak awal...
tu yang kul 11 dah berangkat...
nak pergi kenduri lepas ni...

dekat ampaian kolej saya...
ini pun jadi tempat bergambar..aduhai....
DALILA SHARINA...

dah gambar kakak ada...
tak kan adik tak ada....
ADINA SHAMIZA...





ok..cukup sampai disini....
tak ada idea dah....kering kontang...
hurm...tahniah buat AFIF...sebab dapat
pingat emas dan gangsa...
dia bukan main suka....hurm...canggih lah tu...
sebab tu dia tak ikut hantar saya balik Segamat..

I LOVE + MISS MY FAMILY


2 comments:

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails