Wednesday, July 28, 2010

SUPRISE !!!!



26 Julai 2010 yang lepas...
hari saya dilahirkan...
berada di Segamat ketika itu...
dan bukannya di rumah....
hurm..malam sebelum 26hb...
macam biasa....FB,YM,EMAIL...
dah kul 11.50...dapat call...
apa lagi...naik katil...tutup laptop..
masa ni...ila,zqa pergi bilik lisa...
amik air..ntah..sukati drg lah...
lepastu...dah kul 12 lebih...
tengah cakap ni....tiba2...
lampu terpadam...kipas terpadam..
ISH! panas lah...buat tak tau je lah..
sebab sibuk bercakap..

....TIBA-TIBA....


datang orang mengejut tiba2 menyanyi lagu
....HAPPY BIRTHDAY....
uish...malu sangat masa tu..
rasa nak menyorok dalam selimut sebulan...
hahahaha...

lisa,ziqa,nisreen pergi melaka ptg tu...
beli cake blueberry...
tak syak apa2 pun...sebab
mungkin dorg nak cari barang...
TERHARU lah....

Apa lagi...upacara makan dimulakan lah...
tak kan nak biarkan bagi semut makan pulak...

.................
......................
.............................
..................................





AKHIRNYA......HABIS JUA.....
TERIMA KASIH KAWAN2....
lepas ni tak sabar nak balik rumah..
sebab ada sesuatu yang menunggu...WAH
sorry lah..pic kita ramai2 tak boleh upload..
sebab semua gambar HOT kan..hahaha..

p/s: thanks sangat2 kat LISA,HAZIQAH,ILA,NISREEN,MUTIARA
sebab buat suprise untuk saya.....terharu lah..nak meleleh2 air mata ni.
hahahaha...sayang korang...muahhhhhhh..muahhhhhhhhh...



1 comment:

  1. Salam...
    Hepi belated besday...hehe...
    sedapnye kek..huhu...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails