Thursday, August 19, 2010

Achoommm..hingus pun keluar...


Salam blogger...lamanya tak update..
hurm...makin lama,makin sibuk...dengan test,quiz.
esok ada TEST ORGANIZATIONAL BEHAVIOUR..
lusa pulak TEST ECOMAL...baca bukunya baru seciput..
ish3..pelajar cemerlang betul...

sejak dari isnin hari tu, seseme melanda diri...
seksanya diri..masuk kelas...terbersin2...
tisu rasanya berpuluh2 kotak habis...
masuk bilik beraircond, jalan tengah panas...
hingus beku dah cair dan mulalah meleleh2...
sampaikan menitik atas buku...

tadi,baru buat keputusan nak pergi PENAWAR..
dah 4 hari baru nak mintak ubat,ha..baguskan..
memang padan mukalah..jumpa DR masuk berdua..
ish!!berani pulak nak masuk sorang2..
selalu ibu ayah teman,kali ni rumet teman..

DR cek suhu,pgg dahi..dia kata awak demam ni,
ni mesti tak makan sayur..tu lah jadinya...
seseme ada,batuk ada,sakit tekak???
bla..bla...bla.........



tak suka...tak suka..tak suka....
boleh tak org yang buat ubat ni bagi perisa...
ini tak..pahit sentiasa!!! bagilah perisa oren ke
strawberry ke,blueberry ke,ni tak...ish!!!
lepastu nak besar je...buat kecik2 dah lah...
takut tau tak nak makan....



uish,...gedabak...gerabak semua ada....
besar kot ubat antibiotik tu...
memang tak sentuh lagi..tak sanggup..
belum ada kekuatan..hahaha
ibu tgk blog ni esok,sah2 terus
call suruh makan jugak..
memang nak kene belah 4...makan sikit2..


Balik je dari penawar..
apalagi...pergi bazar lah dengan lisa,ziqa..
diorang bukan makan,tapi melantak...hahaha


ni baru satu meja...
belum meja sebelah lagi...
penuh dengan plastik beg...hahaha..
bukan saya punya,tapi diorang punya k..

p/s: mama,papa...ooo...ada pemenda tak cete yer??
dah pandai dah nak nyorok2 kan rahsia sekarang....
patutlah ija pernah miskol 2x...mesti nak bagitau pasal "tu"
dah tau dah, hehehehe..tak sabar nak balik rumah!!!
~love u~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails