Tuesday, August 31, 2010

Berbuka dan Berpuasa di rumah itu BEST !!!


Salam semua..hurm...esok dah nak balik Segamat..
di kesempatan ini...baik saya update blog...
yelah, duduk rumah 5 hari lah katakan...
esok balik Segamat,saya tak bawa laptop..malas lah
sebab..sebab...hurm..jumaat nak balik sini balik..
hurm..duduk rumah..balik je,ada majlis berbuka
dekat ofis ibu,esoknya balik kampung..
berbuka dengan family,itulah yang terbaik...




hasil tangan DALILA SHARINA...
sedap wo...try lah rasa..boleh buka bisnes...
ehem2..apa lagi..adik dah belajar bisnes..
tunggu orang tu je..sanggup ke?hahaha..


lisa,jangan lah jeles...sebab....
kita dah nak balik Segamat esok pagi...
benda2 ni tak ada lagi dah..heee..



bila makan ni..teringat kat ila...
dia minat betul..uish...
rasa yang lebih hari tu..nak simpan je..
bagi dia..basi pun basi lah..hahaha


hurm....air yang bermacam2 jenis...
yelah, dah masing2 lain cita rasa...
sorang nak air tu,sorang ni...
lepastu....hurm..MEMBAZIR..
paling sedap merah2 tu.....heee




ibu masak adalah yang terbaik...
hurm...bila tengah lapar tengok balik...
rasa nak terbang balik cheras,makan...



makanan selepas makan...
ya allah..memang perut full...
yang lain2 menanti...hurm..
ni lah namanya berbuka di rumah...
cuba kalau di kolej...hurm....
~tidak ada komen~

2 comments:

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails