Sunday, August 15, 2010

Jam menunjukkan pukul 1.17 a.m


Berjaga2lah dengan n3 kali ini..kerana ini bukanlah cerita biasa..tapi cerita luar biasa...ini mungkin cerita hantu..bagi sesiapa yang tidak mempunyai kekuatan, saya nasihatkan agar tidak meneruskan pembacaan lagi2 buat ibu mengandung (mcm lah ada ibu mengandung baca blog ni!!ish!!! )..kerana sekarang jam menunjukkan pukul 3...dan perkara tadi berlaku pada jam 1.17 minit pagi..adakah anda pasti mahu mendengar ini cerita??anda yakin??ok, jika yakin.. silalah teruskan pembacaan......tarik nafas panjang2.........



ya...ini adalah bukti bahawa kini jam menunjukkan pukul
1.17 minit pagi..masih tak percaya??anda anggap saya menipu??
ok tak apa..saya akan tunjukkan bukti...


see...bateri masih ada..tak percaya lagi ??
eh sukatilah nak percaya ke tak..peduli apa..


OK..ceritanya bermula begini...Tadi,angin bertiup sepoi2 bahasa...tingkap terbuka luas....langsir tidak ditarik...keadaan di luar amat gelap dan hanya bermandikan cahaya lampu jalan...Kami berempat masing2 melakukan hal sendiri...sorang dengan melayan cerita korea,sorang berkaraoke..yang berdua lagi macam biasa lah..online...tiba2..terasa angin lalu di belakang..dan meniup rambut...lalu rambut pun terangkat ditiup angin seperti di tepi pantai yang indah...seperti di keawangan..wah..ayat!!!...hahaha..oh..ok serius!!!....ketika angin kencang...bulu roma naik dan berdiri tegak seperti zaman kanak2 dahulu...ala,kan kene berdiri tegak nyanyi lagu NEGARAKU...ha..macamtulah umpamanya....

sambung balik cerita........ok...selepas itu....kami dengar satu bunyi!!!! serius...memang masa ni semua dah tak terkata!!!..malam2 dengar bunyi.......bunyi...ish! saya nak tulis pun rasa takut tau tak!!!!.....ok..serius ok....kami dengar bunyi......orang cakap......orang tu cakap.......orang tu.....dia cakap........



*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

BILA NAK BELI MAKANAN NI???
LAPAR LAH!!! JOM LAH PERGI BELI NASI!!!!
hahahahaha..maaf yer...saja buat gimik...
baru lah advanture sikit mukadimah macamtu..
ini bukan cerita hantu..tapi cerita ceriti lah..
kami pun bersiap sedia...capai tudung sweater..
pergi mencari sesuatu untuk sahur...





ila mengada2..orang ajak dia makan nasi dia tak mo..
nak kuey teow basah jugak...dah dapat tak habis pulak!!
kalau ila makan tu,kami lagi bertiga???hahaha
tidididiNG!!!!!!!!.dah tentu lah.....



Memperkenalkan...SARDIN AYAM BRAND!!!
makan mentah2 sedap lah..saya suka..
yang sorang tu tak boleh terima..bau hanyir lah..
ish!!! tak advanture langsung kan...
ni kalau kat rumah..dah rebut2 ngan adik2...



alalalalala...comel aje badan dia...sorang mak sorang anak..
mak dia yang besar sikit..anak dia yang kurus tu...

cuba teka tu apa???siapa tak tau tu...
memang sah tak pernah masuk dapur!!!


dalam tu ada nasi putih...bukannya gula2...
mee,bihun..oh bukan2...tu nasi ok...

alalalalala...cutenya...smile.....cikelik..hahahaha
comel je kan tengok..rasa geram....rasa
nak cubit2 je...allo!! ingat ni baby ke..=P


jam 1.17 pagi....kami bersahur...tak ke macam awal gila..
eloknya dipanggil makan tengah malam...
hahaha...ni sahur versi kami...sahur awal2...
nanti pagi2..kalau tersedar lambat...tak apa..
sebab dah makan awal2...


~SEKIAN,saya dah mengantuk,nak tidur!!!selamat malam~


2 comments:

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails