Saturday, August 28, 2010

~Majlis Berbuka Puasa SPA~

Semalam, ibu ajak kami semua berbuka di ofisnya..
ada Majlis Berbuka Puasa...hurm...
saya baru pulang ke rumah...
dari Segamat ke Cheras...
so, petang tu,pergilah...


Masa kami datang,tak ramai lagi yang datang...
apa lagi...kitorang amik gambar lah..
tak banyak yang nak diceritakan...
tengok je lah gambar2nya...=)


ibu....afif...dalila..

effy dan adina.

ayah duduk dengan geng baru dia...
rancak bersembang...

MASA UNTUK MAKAN!!!
sedap lauk2 dia...ada ayam,ikan,udang
sayur..bubur,buah, jelly...ish..macam2 lah..

uish..tamaknya...
penat nak habiskan tu...

uish..slow2 makan...jangan gelojoh..
nanti tercekik...:)
setelah kekenyangan...
apa lagi yang kami bertiga boleh buat??
mestilah tangkap gambar..hahaha

corak melintang membuatkan sy nampak gemuk..
dalila sharina & effy syazwani

effy syazwani & adina shamiza..

cool lah gambar ija yang ni...
nampak macam orang dah kerja..hahaha

senyum sikit......nampak gigi....
CIKELIK....^_^

dalila sharina & adina shamiza..
ish..tak faham betul..
semua gambar ija je tinggi..
hurm...semua kalah..walaupun dh pakai
KASUT TUMIT TINGGI...

ibu bersama BFF nya...:)

muka kekenyangan...heee..

effy dan adina bersama kawan2 ibu..
tak tau lah siapa nama dorang...=)


~selesai sudah majlis berbuka~
sekejap lagi nak balik kampung...yeayyyy!!!
OOoo balik kampung.lalalalalala..
babai semua!


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails