Sunday, October 31, 2010

Dapat lukisan dari seseorang...wee!!!


Minggu lepas, ada orang hantar satu bungkusan
coklat untuk saya...hurm....apa ntah isinya????
dengan bangganya pergilah ambil barang..
dapat2...hurm...panjang2...lebar2...apa ni???

rasa macam kertas..kertas apa yer??
duit ke?mana tau ada orang salah pos..
eh tak kan lah pulak...tapi macam kertas lukisan ..
tak kan kertas yang ada gambar 18sx kot..
uish...gila ke apa...bawak lah balik kolej..
balik2..dengan muka eksaited nya..
cepat2 buka bungkusan tu..


SPEECHLESS!!!!!!
wow!!!! lawanya...tak sangka lah dia pandai lukis
semua lawa2..lembutnya jari jemari dia...
haaa!!! pandainya!!!!! ajar lah!!! ajar lah!!!!
huhuhu...try buat satu lukisan...NTAH APA RUPA
tak jadi pun...KECEWA...
hurm....tengok lah lukisan dia....

*

*

*

*

*

*

*

*


siap ada pesanan lagi tu...TERHARU SANGAT2...sobs....sobs...


gambar udang pun ada.....nampak real kan??
uish....tak sangka lah dia pandai lukis...


paling suka sangat2 gambar ni....
halusnya tangan lukis harimau ni...
memang berseni betul...
lagi2 part misai tu..hahahahaha


ni namanya seni ABSTRAK....
bak kata dia lah....



GAMBAR PALING SAYA SUKA!!!!!
ish..dah bape gambar paling suka ni....
hanya guna pen hitam..boleh jadi lawa camni??
uish....canggihnya...memang berseni...


HA!!! ni pun paling...
lawanya gambar kartun ni...
senang cerita semua paling lah!!!!!



semua ni buat sendiri...lawa kan..
eh..dah bape kali lawa..cantik...
perasan pulak orang tu nanti....


Last sekali.....
hurm.....semua lukisan dia lawa sangat2....
terima kasih akak bagi effy....terharu....
nanti effy simpan elok2 lukisan ni....
nanti boleh suruh lukis gambar effy pulak kan??
siapa nak kenalan dengan dia..???
pergilah SINI..(nama terpaksa dirahsiakan =P)




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails