Monday, December 13, 2010

Hantu Kak Limah bersama afif...


Bertemu kembali..hehehe...Hari sabtu baru je keluar jalan2
dengan ija mengangkung...tengok SINI..Keesokan harinya ..
pergi memburu Hantu KAK LIMAH..yer...
masih berdua...hehe..pergi mana???
mana lagi..jj belakang rumah lah...


macam biasa..sebelum je jj...
haruslah bergambar untuk kenangan terindah...
pergi berdua dengan afif..kali ni naik kereta ..
saya bawa??tak lah..mana ada lesen...ada orang hantar..
(sila abaikan tudung hitam tu..hehe.tudung yang sama pergi mengangkung dgn ija)


yang rajin menemani afif memburu HANTU KAK LIMAH...
yang lain semua tak nak ikut...saya dah janji..kene lah pergi..
lagipun ada matlamat lain..hehe..apa lagi??NOVEL LAH!!!


opsss..ada gegaran berlaku sedikit...
sampai je di jj...kami membeli tiket wayang...
cerita apa lagi yang budak ni nak...
HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH lah
beli lah tiket...masa lambat lagi..jalan2 dulu...


afif sempat tengok tv yang disediakan 3D...
best sangat..hehe...ayah apa lagi....
beli lah...nanti baru syok tengok muvee...
RM 15198...uish..mahal gila....
bukan mencekik darah..dah mencekik leher..


sempat lagi tu....
afif mempromotekan cerita...
HAUNTED apa ntah..x nampak ler pulak...


masa beli tiket...tak ramai sangat...
sebab kami pergi awal...pukul 11.15 dah terpacak kat sana..
tu pun masa beli dah hampir full...nasib baik..
kalau tak..ada yang meroyan tak dapat tgk...



nak makan awal lagi sebab tadi dah sarapan...
so jalan2,lepas tu makan aiskrim awal2....
MCFLURRY MILO....sedap...afif belanja..
manis je rasa...kalau guna duit sendiri pahit...=P


khusyuk tengok iklan muvee yang ditayangkan...
damping malam tak silap..nampak best..nanti nak tengok lah!!!

*****************************************************

hurm...selesai tengok cerita tu...ya allah....
penuh dalam tu...memang bising dengar diaorang ketawa..
bukan ketawa malu2 dah..ni terbahak2 punya ketawa...
yang lebihnya orang besar bukan budak2....adoai....
lepastu apa lagi...KFC atau McD???
hehe..McD lah..walawei.....


sedapnya....teringin lah pulak nak makan....
afif jugak belanja...sy nak belanja dia kata tak payah..
dengan pantasnya saya kata OK!! hehehe


menunggu saat untuk makan....
muka tak sabar je budak ni...
sabar lah..tak lari kemana burger tu...
30 minit kemudian.....


habis licin dah sebab masing2 kebulur...hahaha
yang tinggal sos cili yang pedas bangat...
sebelum balik sempat beli set Mc Chicken untuk
yang dekat rumah tu...sekali dengan McFlurry...


dah siap bungkus untuk yang di rumah...
lepas habis makan....apa lagi???
nak lunaskan geram semalam...
pergi POPULAR LAH!!!!
beli novel semalam...hehehe
yang menjadi pilihan hati.......
novel di bawah...


sebab saya ahli popular ni...
dari 8+ lebih...ke 6+ lebih...
murah kan lepas diskaun....
rugi lak tak capai je novel banyak2...
tak apa...nanti beli lagi...
sekarang dalam proses membaca
buku LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU...
ok...nak sambung baca novel tu...
tak nak tidur malam ni!!!! nak baca novel!!
selamat malam semua..babai!!!



2 comments:

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails