Monday, December 13, 2010

Ngangkung bersama ija...


Pada hari sabtu yang lepas, kami berdua ke jusco cheras selatan
atau ke jj belakang rumah..ini adalah disebabkan jaraknya
yang hampir dengan rumah kami..oleh itu kami namakannya
jj belakang rumah...naik tut tut lah dengan ija....hehe....
dah lah tak ada lesen..slumber je bawak skuter..drift lak tu..


effy dan ija di toilet jusco...
tempat paling sesuai sebab cahaya dia lawa...


bersiap dahulu sebelum ke sana....
sempat bergambar di rumah...=)


ada orang kata...pipi masa ni tembam...
ish..mana ada lah..kan..kan...hehehe...
ye..tau lawa...lawa sangat ros putih tu....


effy syazwani.....
saya kakak......


adina shamiza....
saya adik.....


sampai2 je...beli tiket wayang..tak ada cerita best masa ni..
kitorang layan ngangkung lah...start lambat lagi...
so,pergilah makan dulu..lagipun tak makan lagi....
ija nak KFC.saya nak McD...yang menang??
KFC LAH!!!!!


dengan muka kemenangannya...
suka lah tu..ha!! makan lah puas2.....
tak habis siap!!! sumbat2 dalam mulut tu...


tidididing.....sedap kan??
hehe..sekarang terasa lapar lah pulak...
bila pandang gambar ni...ish!!! hari tu buang roti...
kan dah menyesal....ish...ish...ish.....
15 minit berlalu......

dah setengah dimakan....ish..comot betul lah..
tu tak tengok mulut lagi...lagi2 mulut ija..
saya??eh..saya tak...saya ok apa....=P


akhirnya....habis jugak....erkkk....alhamdulillah....
oh...spesis kulit2 ayam dan roti kami memang tak suka...
sebab tu ditinggalkan terkapai2....
habis je makan..kami ke tingkat atas....
sebab cerita dah nak mula...




sebelum masuk panggung wayang...
kita beli dulu..hehe...
padahal dah kekenyangan...
beli jugak tu....adoai....

********************************************************************

lepas habis tengok ngangkung....
kitorang jalan2 di popular....tengok novel2 baru....
OMG!!!!!!! ADA NOVEL SITI ROSMIZAH LAH!!!!
ok,saya suka penulis ni!!!! suka!!!!! cerita2 dia buat
best sangat2...dari awal cerita dia pandai guna ayat buat
pembaca tertanya2....tak apa..esok saya beli..
sebab kalau nak beli satu novel..hurm..membazir..baik
tunggu esok...boleh dpt 4 novel..hehehe....
idea yang bernas kan???

tunggu kehediranku NOVEL!!!!!
tak sabarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
sangat2.................


ehem2....khusyuk nampak cik kak.....
cari buku 9 clues lagi lah tu....

sumpah geram sangat tengok novel2 ni!!!!
rasa nak ambil semua novel ni sekali dengan rak2...
ish!!! geram lah tengok..tak apa..tunggu je lah!!!!

membaca amalan yang bagus...
walaupun sebentar di kedai berhampiran...
hehe...bukan ija je rajin bebenar....


hehehehe...lawa lukisan kat buku tu...
teruja tengok lah....

muka sedih nak tingglkan buku paling disukai....
dalam hati tu sebenarnya berkata....
"esok aku pergi jj lagi,aku beli kau ok..tunggu!"
kemudian...kitorang pun balik lah ke rumah...
5 minit je dah sampai...hehehe....
esok nak keluar lagi tapi dengan afif pulak.....
pergi mana??pergi jj belakang rumah lah!
ok...bertemu di n3 seterusnya...babai!..



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails