Monday, September 27, 2010

keputusan semalam........


HOREYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BILA LECTURER KATA TAK JADI TADI
RASA NAK LOMPAT2 JE DALAM CLAZ
SERONOK SANGAT MACAM TENGAH
PEGANG RAMA2 JE RASA.....



apakah keputusan hari esok???

(gambar di atas sekadar gambar hiasan)


TAKUT LAH NAK TUNGGU APA
YANG LECTURER NAK CAKAP ESOK
JADI KE TAK????JADI KE TAK????
JADI KE TAK????JADI KE TAK????

YANG SAYA HARAPKAN...........
TENTULAH TAK JADI!!!!!!!!!!!!!!!!!



jom belajar makan roti =)


Hi semua...hari ni kan...ntah kenapa tak ada mood
nak buat apa pun malas...apa je yg boleh buat??
main2...gurau2..on9..makan...hah!!!!!!
Hari ni mari kita belajar makan roti
dengan cara yang betul dan tertib...


CARA2 NYA ADALAH...


*

*

*

*

*

*

*

*

*

1) Mula2, ambil sebuku roti..kemudian pegang dan
hayati roti tersebut secara mendalam...

2) Kemudian, pandang kawasan sekeliling dan tengok
samada line clear atau pun tidak...

3) Bila line dh clear,mulakan tugas mencabut satu demi satu
kulit roti tersebut..kumpul banyak2 di satu tempat
yang diyakini bersih dari ancaman kuman...
contohnya seperti gambar di bawah.



Roti yang telah siap dibotakkan..
lihat...nampak sungguh menarik kan...
sangat menarik di mata saya....

kemudian, setelah selesai semuanya....
apa lagi...MAKAN LAH...terpulang pada anda
samada mahu makan bahagian yg mana dulu..
anda akan rasakan roti tersebut lebih
sedap berbanding dengan makan roti
tanpa menanggalkan kulit roti tersebut...
cuba lah kalau tak percaya....


...SEKIAN SAHAJA N3 KALI NI...




Saturday, September 25, 2010

ada apa dengan no 7248???


weeee..lamanya tak update blog...
ntah..rasa malas sangat2 tangan nak menaip..
ni tengah kebosanan lah ni...sebab tu rajinkan diri...
cerita pun dah basi...hehe...

hurm...ada apa dengan no 7248???
tu no kampung saya lah..tapi...ish,terfikir lak...
ada ke rumah smpai 7 ribu lebih??banyak btul...
bila ntah..g balik kampung...balik satu family...


kampung yang dah lama ditinggalkan...

masa ni musim buah pulak..
sebab tu balik kampung...hehehe..

tak senonoh betul gambar ni..hahaha
sedap lah manggis tu..rasa manisss je..
sebab tu tak perasan gambar kene amik...

hahahaha..gambar ntah apa2...
yang 2 orang tu eksaited punya muka..
sorang tu ntah..bersenam ke mengeliat ..
saya pulak macam muka nak muntah..
hahaha..padahal masa tu ada ayam lalu...
sumpah terkejut...tu yang jadi camtu...

eksen je ija tu...padahal penakut...
nanti kan...ada gambar kambing senyum..
tak caye???nanti tengok gambar seterusnya....

lawanya tengok..merah2...
susah nak amik buah tinggi2...
tu pun ayah yang panjat guna tangga...

ala...gambar sesat...lepas tu pergi teratak zaaba jap
ala..lagipun tak sampai 5 minit dari kg...saja singgah..

memang panas terik masa ni...
tengok lah muka masing2..hahaha
berkerut je....

see....dah caye kan...
kan kambing tu senyum..hahaha

gambar dari luar pagar...
luas sangat kawasan ni...
belakang tu siap ada sawah besar..tapi semak..
malas nak tangkap gambar..takut tertangkap..
gambar entiti....:)

muka happy je berlatar belakangkan
kawasan bawah rumah...hahaha...

eh2....syape punya gambar ni...
comelnya dia....hahahaha...

toilet kitorang dulu2...huhu...
biasalah toilet kg..kat luar...
scary woo....malam2...kalau nak TER.....
kene kejut ayah ..temankan....

tengoklah tu....dah teruk sangat rumah ni..
sampaikan pintu pagar macamtu..hahaha
dah lama tak berbela lah katakan..

wah.....LAWANYA pemandangan...
pokok manggis...bukan orangnya ok! =))

bangga tu dapat buah rambutan...
ingat senang ke nak amik..
kene panjat tangga tu...

sekali lagi.bergambar bersama kambing...
maklumlah...jarang face 2 face dengan kambing..

tersusun jer...sorang tak cukup pulak...
yelah kalau dia masuk..sapa nak tangkapkan gambar..

tengah bersungguh2 nak betulkan tempat kait buah tu..
semak kan..tengok lah rumah sebelah tu...

masa tengah kutip belimbing....
hurm....lama sangat tak balik kg...
ni pun bertahun baru balik...
memang semak sangat2...
tunggu ibu ayah pencen lah nampaknya..
nanti buat rumah baru siap ada
swimming pool lagi..hahahaha.
berenang lah malam2...hah!ok apa idea ni...
IBU AYAH FIKIR2KAN LAH YER...


Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails