Sunday, October 31, 2010

Melawat anak tercinta di Segamat???hahaha


WEEEE!!!!!!
Hari ni hari yang paling BEST sekali...
sebab FAMILY datang Segamat..huhuhu
thanks ibu, ayah, angah, ija...
afif tak dapat ikut sebab....
dia ketua rumah hantu..hahahaha
hantu jerangkung katanya..


Segamat tercinta...=)

ibu & ayah..
macam belangkas..hahahaha..
baru belajo perkataan belangkas...

ija & angah...:)
hehehe....tenkiu datang...
dapat jugak naik kereta baru....
rasa manissssssssss je....

ni je lah kejenyer....
tak sah tak bergambar....pantang datang sini...
lawa kot UiTM Segamat ni...hahaha

nak pergi Dataran Segamat jap...
saja jalan2....ronda2 Segamat..hahaha

dalila, effy, ibu..
ija mana??ayah mana???
ayah dh start enjin..ija si penangkap gambo ler!!


saje je nak bergambar kat WUK 4564..
hahahahahaha...bior ler...
dah nak bawak tak ada lesen..
bersandar je lah...hahaha..

dah sampai dataran segamat...
hahaha...pergi jalan2 ngan family..=)


tu lah kejenyer.....
pantang jumpa KACA MATA....wah ayat...
hahahaha..mesti nak beli...
dalam kete tu dah banyak dah..nak beli lagi...
dorang sibuk memilih...
saya ngan ija...apa lagi??
bergambor ler...=)

mintak kat ibu,,nak mainan tu...
tapi tak dapat..hahahaha

malam ni kekenyangan lah..
macam2 ibu bawakkan...
ada laksa,nasi,ayam,buah....
hurm...THANKS MAMA...

nasi,laksa,ayam..ooo..kuih pun ada...

dah habis makan dah anggur tu...
x sampai sejam..hahaha

kek tu sedapppppppppp
coklat..krim yang manis.....
wahhhhhhhhhhh...x sabar nak makan!!!

apasal banyak sangat beli roti ni...
OOo.anak dia mencari makanan tengah malam ...

last sekali...BURGER SEGAMAT....
huhuhu..ibu siap order 8 lagi...
huh..penat menaip lah....

p/s: thanks mama,papa,angah ija sebab datang..
minggu depan datang lah lagi...
setiap minggu pun x apa..hahaha..
LOVE N MISS U !!!!!!!!!!



Dapat lukisan dari seseorang...wee!!!


Minggu lepas, ada orang hantar satu bungkusan
coklat untuk saya...hurm....apa ntah isinya????
dengan bangganya pergilah ambil barang..
dapat2...hurm...panjang2...lebar2...apa ni???

rasa macam kertas..kertas apa yer??
duit ke?mana tau ada orang salah pos..
eh tak kan lah pulak...tapi macam kertas lukisan ..
tak kan kertas yang ada gambar 18sx kot..
uish...gila ke apa...bawak lah balik kolej..
balik2..dengan muka eksaited nya..
cepat2 buka bungkusan tu..


SPEECHLESS!!!!!!
wow!!!! lawanya...tak sangka lah dia pandai lukis
semua lawa2..lembutnya jari jemari dia...
haaa!!! pandainya!!!!! ajar lah!!! ajar lah!!!!
huhuhu...try buat satu lukisan...NTAH APA RUPA
tak jadi pun...KECEWA...
hurm....tengok lah lukisan dia....

*

*

*

*

*

*

*

*


siap ada pesanan lagi tu...TERHARU SANGAT2...sobs....sobs...


gambar udang pun ada.....nampak real kan??
uish....tak sangka lah dia pandai lukis...


paling suka sangat2 gambar ni....
halusnya tangan lukis harimau ni...
memang berseni betul...
lagi2 part misai tu..hahahahaha


ni namanya seni ABSTRAK....
bak kata dia lah....



GAMBAR PALING SAYA SUKA!!!!!
ish..dah bape gambar paling suka ni....
hanya guna pen hitam..boleh jadi lawa camni??
uish....canggihnya...memang berseni...


HA!!! ni pun paling...
lawanya gambar kartun ni...
senang cerita semua paling lah!!!!!



semua ni buat sendiri...lawa kan..
eh..dah bape kali lawa..cantik...
perasan pulak orang tu nanti....


Last sekali.....
hurm.....semua lukisan dia lawa sangat2....
terima kasih akak bagi effy....terharu....
nanti effy simpan elok2 lukisan ni....
nanti boleh suruh lukis gambar effy pulak kan??
siapa nak kenalan dengan dia..???
pergilah SINI..(nama terpaksa dirahsiakan =P)




Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails