Saturday, January 15, 2011

Main belon,tiup besar2 lepastu pecah..=D


DAH LAMA.....LAMA SESANGAT....
tak update blog..hehehe....
sebab dah tak ada cerita sangat kan....
masukkan aje ape2 janji berupdate...

hari ini kita cerita tentang belon...
wah..terasa macam kanak2....
main belon tiup2 bagi besar2....
lepastu....poooopppppp!!! (bunyi pecah)
korang ingat tak??ingat tak??
masa kecik2,baby2 zaman dulu2....
selalu main belon macamni....
tak tau lah kalau korang tak pernah main
belon tiup2 ni kan..hehehe....



jom main belon..tiup2....sampai pecah....
imbas kenangan zaman kanak2 dahulu...


besar kan..besar kan...hehe...
ni lisa yang tolong buatkan.....
canggih woo...tak pecah pun....

bergabung....jadi ulat bulu...hehehe
tak siap lagi ni....


so,apa lagi...mari kita beli belon ramai2...
tiup sampai besar....horeyyyyyyyyy...
kalau kita tak beli...siapa lagi...
budak2 sekarang dah maju...mana lah
dia nak main belon macamni lagi...
makin pupus pulak zaman belon tiup2 lepastu pecah...



3 comments:

  1. hehe. betul-betul mengimbau zaman kanak-kanak.

    ReplyDelete
  2. uiss besornya belon... tak de yg besor lagi ker... kecik tu..

    ReplyDelete
  3. seimura: hahahaha..aah..rindu lah rasanya nak jadi kanak2 balik...tp mustahil lah kan....hehe...dpt mainan pun jadilah...

    puan rose rawang: agaknya,ni btul ke pn rose rawang??hahahaha....tu paling beso akak...x ada..udah lah tu...ckup meyh..:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails