Wednesday, February 22, 2012

aufryan...

.short update.

alalalala..si kecik ni makin cute pulak bila tengok..
rasa geram macam nak cubit2 pipi tu sampai terkupik..
tak pun nak kiss lelama biar bibir tertanggal..hehehe


hensyem tak syaya pakai syepek mata?
macam mata belalang kunyit pun ada..besar je.
agak2 boleh jadi model untuk kaca mata tak??



ececececeh...sweet la tu??
ryan ni acam pompuan lah..manis je muka.
sekali tengok rasa nak cium je..
dua kali tengok rasa nak cubit..
tiga kali tengok rasa nak lambung tetinggi..
empat kali tengok rasa comelnyer.....



haiyaaaa!!!
dah macam gaya orang bersenam pun ada
tangan dua2 angkat...ke nak mintak dukung ni..


berkerut benar mukanya..
aii..kecik2 ada masalah ke?? nampak gaya
macam masalah yang sangat besar ni..



yang ini comel....suka tengok...
jauh betul pandangannya...
dengan mulut yang terbukak...
ke nak susu ni?? aishhhh




muka ni ada iras2 macam
kucing yang dalam cerita shrek la..
tak pun kucing dalam cerita puss in boots tu..
nampak manja je..hehehehehe





No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails