Friday, July 27, 2012

Tahan nafsu tu dulu...=)





HOLAAAAA....READERS..
Saya telah kembali berblogging...
Ini adalah disebabkan adanya satu kuasa sakti yang
menyuruh saya menghabiskan masa untuk blog terbiar ini..
Lagi pun tengah cuti semester 2 bulan...2 BULAN WEI!!
ingat sekejap ke..pejam celik pejam celik..dah masuk sem 5


dah besar rupanya effy syazwani ni yer...
nak masuk semester 5 dah...tahniah buat diri sendiri...
sekarang ni...musim ramadhan..dah 7 hari berpuasa...
tinggal lagi..err...30 tolak 7 sama dengan 23 hari lagi la..
puasa-puasa jugak, kurusnya tidak...
mana tak nya..tak ada perut bila pagi..masuk senja berlapis2
hehehehehehehe...apa da....


Bulan puasa kan bulan mulia..jadi..kita kene menahan
nafsu dari makan..minum..telan air liur pun jangan...
ada ke agak2 orang kumpul air liur ,.agak2 penuh satu mulut
baru dia telan...uekkk...gila jejek dowh..cekidaudddddd




IKAN SEMBILANG SALAI...DAPNYER..



 puas tengok apa ke benda lah ni...
akhirnya daging salai  rupanyer...


 Daging selepas disalai


Tadi dah selepas, ni sebelum lah pulak..hehehe


Siapakah gerangan wanita bertopi ini???
hehehe..inilah nenek saya...



Time puasa pun masak lemang tau..ha...ingat raya je boleh
semangat nak menyambut bulan puasa lah katakan..


"Kepada seluruh umat islam, selamat menjalani 
ibadah berpuasa"



Ikhlas,
effy syazwani



2 comments:

  1. Wah..2bulan tu..sampi bile tu cutinye??cuti ni xbwt krje parttime ke mcm sblum ni..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails