Friday, July 27, 2012

Zaman kecik punya mainan...


Pagi-pagi macam ni..mata susahnya nak lelap..
segar bugar je rasanya...dah jam 1.20 pagi ni, jam 4.55 nak bangun sahur
Alamatnya, tersengguk-sengguk lah makan time sahur nanti..
Tapi...disebabkan ayam gorenggggggggggg..
Dapnyer...makan dengan kicap,nasi panas2....
aiseyman, dah keluar topik..hehehehe

Korang ingat tak zaman kecik-kecik punya mainan...
hahahahahaha...rindu dowh....balik je sekolah agama..
naik basikal, kayuh laju2 sebab nak beli mainan...
maklumlah akal kurang lagi masa tu kan...
osah eyy mombazir duit bobonar bilo pikir balik ha !



 HAH.....ni lah mainan yang selalu budak2 beli dulu...
termasuk lah aku sendiri..haha..mengaku tu..
ntah apa yang digian sangat membeli...
masa ni rasanya RM 1.20 kot untuk TORA..
DING DANG murah sikit lapan posen...
maklumlah bekas kecik.



Tengok lah, mainan ntah apa2 ntah..
Setakat cekelat 8 bijik tu..hehehehe


Ha...sama lah ni.. Mahal mak datuk...
mainan kadang2 ntah apa2..tahan sehari dua je..
seringgit lebih tu...kalau hari2 dah melayang duit ke sini..
mahal sikit sebab cekelat isi 9 biji..tadi 8 biji..hehehehe


 Hah!!! ni lagi satu..JOJO....aku lagi prefer beli benda alah ni
sebab mainan dia advance sikit dari tora ngan dingdang.
tak main cekelat2 ni....tapi isi cumi....hehehe

Kanak-kanak....oo kanak-kanak....
baik simpan duit tu...kalau lah simpan duit tu.,,
uish...dalam puluh ringgit la dapat kumpul...

Lagi satu benda yang aku gian nak buat ialah  BUBBLE WRAPS..
kalau dapat benda alah ni..uish..seronok bukan main..
suka benar main picit2, letup2, kadang-kadang tu...
hah sampai lengan, kaki diguna,kira melompat lah atas bubble tu
bunyi dia kiut...puup~puup~puup



ha...ni lah dia...bukan takat bebudak...
dah besar pun minat lagi main benda alah ni...
seronok..boleh hilangkan stress.TRY!! TRY!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails