Saturday, September 8, 2012

Auf Ryan (^__^)


Gambar terbaru Ryan...Aishhh,,rindu pulok kat die...
Entah bila dapat jumpa lagi, ahad dah nak balik ke puncak alam..
Lepastu, dah sibuk..balik cheras pun sekali sekala...hurm...
Entah-entah, bila jumpa nanti, dah pandai jalan..hehehehehe
senang sikit, boleh bawak pergi taman paminan.



Kepenatan baru balik dari tadika 

 Sesekali tengok macam pempuan pun ade..hehehe
Cover handphone..permainan paling dia suka main..
hinggakan penuh dengan air liur dia..=)


Masa ni, dah nak balik dari rumah nenek sama atuk dia.



 eiei....belum besar lagi dah ada dua dagu la...
macam opah pun ada sekali imbas...cumellll




Satu..Dua...Tiga...Wuuuuuuuuuuuuu...masa ni tengah main superman...
lagi laju terbang, lagi seronok dia ketawa..hehehehehe


 Cak!!!...comelnya dia....rasa nak kiss kuat-kuat  je pipi tu..


 ryan dengan 4 batang giginya....




2 comments:

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails