Monday, August 19, 2013

Annabelle the conjuring???


Petang hari sabtu, tetiba rasa macam tangan gian
nak pegang pensel, so main lakar- lakar dulu.
tak fikir nak buat apa..


samar-samar je sebab lakar guna HB


lepastu gatal-gatal tambah mata hidung mulut..


penuhkan kelopak bunga tu sampai penuh..


seperti ini..dah nak siap dah...
sikit je lagi...tapi tergendala...stop berbuka dulu..


*********************************
lepas magrib baru sambung..hah, nampak tak..
bezanya pengcahayaan..tadi petang tak bukak lampu.
ini malam bukak lampu ma bagi terang itu cahaya..


lukisan tadi petang...sambung sampai jadi..
TADAAAA....



Sekali tengok macam ok, dua kali tengok macam menakutkan,
tiga kali tengok terus tutup buku tak bukak-bukak gambar ni.
tapi ni sekarang saat ini, waktu ini..kira dah empat kali tengok.

bila berkali-kali tengok...macam...macam...
macam...

"PATUNG ANNABELLE"

Cerita conjuring tu, ala yang scary-scary tu..
yang bila tengok kecik kecikkan mata tu..
kisah benar tu..patung ni lah patung yang sebenar 
ada iras sikit-sikit dengan gambar tadi..huhuhu


DANGER!! DO NOT TOUCH ANYTHING..
aishhh..bukan setakat sentuh..masuk bilik ni
pun tak mahu..inikan sentuh, bawak keluar..



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails