Thursday, August 15, 2013

Babai UiTM Puncak Alam


* 3 August 2013 *

Officially graduate in Bachelor in Human Resources.
Sem terakhir walaupun 2 subject, tp separa gila kerana thesis,
malam-malam bersengkang mata nak godek SPSS,ubah itu ini 
sampaikan PANDA ingat diriku  ini adik beradiknya.hehehe



 Final assignment, Lepas ni tak ada dah nak buat assignment,
 tak ada dah minum kopi malam-malam untuk membuntangkan mata, 
tak ada dah present depan lecturer, tak ada dah nak takut-takut bila 
final exam menjelma.. TAK ADA DAH..Horey horey..


Setahun setengah di Puncak Alam, sudah sampai masanya
untuk mengucapkan babai UiTM Puncak Alam. Tempat yang menjulur
lidah sebab jem dari Cheras ke PA atau PA ke Cheras..


Boleh tercabut urat lutut, urat keting naik tangga ni..
mencungap-cungap,termengah-mengah, berpeluh-peluh..
Sepanjang setahun setengah, 2x je pernah mengharungi
tangga yang macam dekat Batu Caves tu..
Baik naik bas, seringgit punseringgit lah.
.tak sanggup den do nak berhenti setiap
 10 langkah tercungap-cungap.


UiTM Puncak Alam~ BABAI




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails