Monday, August 19, 2013

Doodle..AGAIN??



Practice make perfect,
To be perfect, lets practice..
So, ambil pensel HB sebatang, pemadam,
pen hitam dakwat basah 4 jenis, dan sketch book..



Dah lakar sebenarnya ni...tapi sebab guna pensel HB,
 tu yang terus tak nampak..nampak kosong je ..


Hah, tu dah siap...huruf alif tu.. jom zoom in..


Nampak je macam detail,tapi tak pun..
buat je macamana corak pun, janji tak
keluar dari garisan awal guna HB tu..
Jom zoom in lagi...


lingkar-lingkar, bulat-bulat, bentuk daun,
bunga, segi tiga semua keluar..

  
Dah 70% siap dah..sikit je lagi..


Dah nampak dah perkataannya..tak complete lagi..
baru 90%..sikit lagi...


Tadaaaa..dah siap..tp 98% baru...
yang tinggal 2 peratus lagi...
pemadam jalankan tugas..

* Zoom in *




Padam garisan-garisan dari pensel HB tu...Dan
selepas satu jam lebih sikit dalam satu jam 6 minit gitu..

Terhasil lah:


M.I.S.S.I.O.N  A.C.C.O.M.P.L.I.S.H.E.D
"I will be an artist or nothing"
bak kata Eugene O'Neill


2 comments:

  1. sis gune pen jenis ape eh? BTW cantik~!

    ReplyDelete
  2. thanks..guna pen artliner 2.0, sharpie hitam..tu je..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails