Wednesday, September 24, 2014

7 September 2014


7 September 2014 (ahad) plan nak ke rumah kakak. Dia baru pindah, tapi tak pernah lagi datang rumah dia. Jam 6 lebih gerak . Nasib baik ada waze, tak lah meraba sangat mencari jalan ke taman sinaran ukay tu.  Tak lah jauh mana. Kalau jauh tu sebab jem kat cheras tu hah. Sampai pun sebelum maghrib. Aish.. Ini pun sangat tidak sabar mahu jumpa aufryan !!! 



Aufryan dengan kereta-keretanya Tapi sekarang minat robot pulak.
Ini pun sangat suwit sekali lah auf, Rasa nak kiss tak lepas lepas


 Melayan Aufryan main kereta dalam bilik mainan dia
Dia siap tarik tangan kita" kakak, kakak jom bilik auf kete"
Hahahaha.muda sangat panggil kakak.. Jom lah kita




Hah, kan dah kene kiss. Siapa suruh suwit sangat.
Padan muka kan dah kene..hehehe 


" Kakak, Jooommm mandi kuuulammm"
Ini pun sangat seronok mandi kulam tak ramai orang


Kongka kulaammm sorang-sorang.. 
Mandi sampai kecut jari tangan dengan  kaki


Ok, dah jom naik.


Ini pun bila besar boleh jadi JPJ ni. Berderet kereta kecik-kecik
Jadi Pilot lah ok. Nanti boleh bawak makcik2 ni hah melancong. hehehe 











Love,
Effy Syazwani


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Pages

..

Related Posts with Thumbnails